Beste, wij zijn sinds 8 weken klant bij Orange, en nog steeds is ons vast nummer, dat we al 45 jaar hebben niet operationeel, aangezien we een handelszaak hebben en de klanten ons niet meer kunnen bereiken lijden we catastrofale verliezen, een niet langer houdbare situatie. Orange was zeer snel om ons het nieuwe contract aan te bieden en beloofde de overgang van Telenet naar Orange vlekkeloos te laten verlopen, zoals ook wettelijk hun taak is en contractueel is vastgelegd. Nu blijkt Orange zeer laks en incompetent om te gaan met de situatie met een ernstig in het gedrang komen van onze broodwinning als gevolg. Na weken dagelijks contact te hebben gehad met beide providers en uren en uren aan de telefoon te hebben gehangen zijn we ten einde raad. Volgens Telenet is er niets aan de hand en staat het nummer vrij, volgens Orange wordt het nummer geblokkeerd door Telenet, wat er ook van mag zijn, Orange heeft ons een contract laten tekenen, wij betalen hun en in ruil leveren zij diensten, maar in het leveren van die diensten zijn ze zelfs na 8 weken nog niet geslaagd. Wij vragen jullie dringende hulp. Dank u