Terug

activatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Keytrade Bank

28/11/2019

Ik zat bij Moneyou. Ik heb via internet de stappen gedaan die werden gevraagd voor de overgang naar Keytradebank. Ik heb toen een brief ontvangen met een PINCODE. Vervolgens ontving ik ook een HardKey. Als ik die echter wil activeren, zegt de Keytrade website: Vul uw GEBRUIKERSNAAM in. Die vindt u in de brief die u van ons hebt gekregen. Echter, in geen enkele brief vind ik een mij door Keytrade aangewezen gebruikersnaam. Ik vraag hen dus via mail: Wat is mijn gebruikersnaam? Bedoelt u hiermee mijn familienaam? De pincode? Iets anders? Een antwoord krijg ik helaas niet. Als ik bel, neemt er niemand op. Je kan hen zogezegd ook Skypen: ook daar reageren ze niet. Dat is allemaal niet ernstig...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform