Terug

Activatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

R. S.

Naar: Orange

06/09/2024

Gisteren donderdag begonnen met activatie van mijn nieuwe sim. Niets gedaan. Vandaag 2x opnieuw gedaan zonder succes. Na tel contactopname werd ik totaal niet geholpen door jullie diensten. De ene zei dat ik toestel terug aan uit moest zetten. Hij had dit geactiveerd, foutieve info. Nadien een uur aan de lijn moeten hangen en 2x verkeerd doorverbonden geweest te zijn toch iemand aan de lijn gehad. Probleem nog steeds niet van de baan. Triestig gesteld bij Orange…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform