In augustus 2021 hebben wij zonnepanelen en een batterij laten installeren. Na de keuring op 16/09/2021 heb ik mijn panelen en batterij aangemeld op 23/12/2021. Nu zijn we 18 maanden later en is aan mijn energieleverancier Engie nog steeds niet doorgegeven dat ik een installatie heb. Volgens de klantendienst van Fluvius een probleem bij Fluvius zelf waardoor mijn EAN nummer manueel moeten worden doorgegeven.1. Reeds 18 maanden krijg ik van Engie geen compensatie van mijn geïnjecteerde stoom, nog werd het in rekening gebracht op mijn jaarafrekening. Wanneer wordt dit eindelijke doorgegeven aan Engie?2. Ik was 7 dagen te laat met het aanmelden van mijn zonnepanelen. Ik haalde hier geen voordeel uit aangezien ik een digitale meter heb. Toch werd mij de premie voor zonnepanelen ontzegt wat ik begrijp op basis van de premievoorwaarden MAAR is het hier toch niet mogelijk om naar elkaar toe te komen? Ik wacht al 18 maanden op Fluvius terwijl ik amper 7 dagen te laat was. Persoonlijk vind ik dit volledig uit proporsie en hoop ik dat het toekennen van de premie kan herbekeken worden.Zelf heb ik al meer dan tien maal naar Fluvius gebeld. Daar kom ik niet verder dan interne berichten en gevraagd om mails te sturen.