Terug

Activatie vaste telefonie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

K. D.

Naar: Orange

18/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Op (22 Oktober 2025) heb ik met uw bedrijf een contract gesloten voor de levering van telecommunicatiediensten met het nummer (014881278). Tot op heden, (26 DAGEN) dagen later, is de dienst nog steeds niet geïnstalleerd en werkt hij nog steeds niet, ondanks talrijke telefoontjes naar uw klantendienst. In het licht van het bovenstaande ben ik genoodzaakt om de aangegane overeenkomst te beëindigen. Ik deel u mee dat mij geen sancties kunnen worden opgelegd als gevolg van deze beslissing, die volledig aan u te wijten is. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform