Terug

Activatie van play sports werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. C.

Naar: Telenet

03/03/2024

Beste,3 maand geleden kocht ik een dagpas om een voetbalmatch te bekijken. Dit werkte niet, zelf na het contacteren van de klantendienst. Er zou een technieker aan te pas moeten komen. Helaas hier nooit iets meer van gehoord. Nu sluiten wij vandaag een abonnement af voor play sports. Ik krijg via mail bevestiging van het afsluiten van het abonnement. Helaas werkt de dienst niet. Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst en het uitvoeren van een reset weer hetzelfde antwoord. Ik stuur het door naar de technische dienst. Weer wachten dus terwijl er weer betaald wordt en er niet kan gekeken worden. Ik ben het wachten beu.

Berichten (1)

Telenet

Naar: L. C.

05/03/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=pAsptKm0r%2BEo%2BcUh0MWkd7G9nANuAsqGlZbgJlO3eNNENQRIakFCudgEihtXcHF8o6A%2BQUQJ76Qf_Do2WAjiiK%2BdXmXppH


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform