Terug

Activatie tv box

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Telenet

06/07/2023

23 juni tv box omgeruild, activatie lukt niet. Na een week te horen dat ze ermee bezig zijn en het tegen vanavond wel in orde zal zijn, werd een eerste klacht verstuurd via Test aankoop. Daarop werd een technieker langs gestuurd 6 juli. Die heeft een nieuwe tv box aangesloten, waarbij dezelfde foutmelding komt CS1011, maar dit zou binnen een half uurtje wel opgelost zijn. Hetgeen ons op 23 juni ook werd verteld. Het halfuur is ruim verstreken, de Telenet klachtendienst stuurde ons weer door naar de technische dienst. Daar kon men ons weer gaan vertellen dat de activatie inderdaad nog moest doorlopen en wij gewoon even moeten wachten, meer konden ze niet doen. Dit is exact hetzelfde verhaaltje dat begonnen is op 23 juni. Het interne probleem blijft maar duren en het lijkt erop dat Telenet het niet opgelost krijgt? Graag de juiste oplossing hiervoor aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform