23/06/23 oude digicorder omgeruild voor nieuwe tv box in Telenet Center. Foutmelding CS1011. Telenet klantendienst gebeld, medewerker heeft rechtstreeks contact genomen met interne dienst, ze gaan u bellen als het opgelost is, tegen vanavond in orde. Sindsdien verschillende medewerkers aan de lijn gehad, enkele ervan zouden rechtstreeks met de interne dienst kunnen bellen en het zou moeten opgelost worden telkens op de dag dat wij contact met hen namen. 27/06/23 neemt het Telenet Center rechtstreeks contact met de interne dienst van Telenet, nu gaan ze het kunnen oplossen, je zal een SMS ontvangen van de interne dienst. De ganse dag niks ontvangen, maar er staat wel in ons dossier dat de interne dienst een SMS heeft gestuurd en dat het probleem opgelost is. Dit klopt helemaal niet. Vandaag 28/06/23 nog steeds niet geactiveerd, we kunnen geen tv kijken en ook geen gebruik maken van de Telenet app en worden constant afgewimpeld met dezelfde woorden. Graag een dringende oplossing hiervoor.