Dagenlang problemen met tv kijken. Kon niet terug kijken,digicorder viel uit, beeld bleef stilstaan enz. Na enkele vergeefse pogingen (wachttijden van meer dan half uur)medewerker vastgekregen die mij zij dat het probleem aan mijn digicorder lag en dat ik deze diende te vervangen. Ben naar winkel in Tienen gegaan en mijn digicorder omgewisseld voor nieuwe tv-box. Na deze geinstalleerd te hebben en een zender wou opzetten kreeg ik melding dat ik mij moest aboneren. Contact genomen met telenet-winkel Tienen waar men zei dat ik niet geactiveerd was. Zij konden dit zelf niet oplossen en kreeg tel nr technische dienst. Daar zei men dat ze mij ook niet konden helpen maar ze gingen mijn probleem aan nog een andere dienst voorleggen. Ze hebben het nummer van de tv-box genoteerd en zeiden dat het zo snel mogelijk ging opgelosd zijn. Ik moest gewoon wachten op bericht op mijn telefoon. Dit alles was gisteren namiddag (24/06) in de namiddag. Toen ik gisteravond nog geen bericht had,contact genomen met Telenet. Antwoord: dienst gesloten. Vandaag rond 14 uur eindelijk binnengeraakt bij Telenet. Een medewerkster vertelde mij dat er niets mis was met mijn digicorder ,dat het ging om een algemeen probleem en ik dus voor niets een nieuwe box had gehaald. Nadat ik zei dat het daarvoor nu wel te laat was begon ze weer over de verkeerde informatie van haar collega’s. Nadat ik haar zei dat dat het probleem was van Telenet en niet van mij ,zei ze dat geen dossier of gegevens kon vinden over mijn probleem. Ze heeft dan ook nog een keer het nummer van de tv-box genoteerd,een dossier had opgemaakt en dit zou doorsturen. Ze zei. Ook meerdere malen dat er veel problemen waren en ik geduld moest hebben. Toen in vroeg hoeveel zei ze dat de dienst activering niet werkte in het weekend maar als het dinsdag niet gaan ik maar moest terugbellen. Nu is mijn vraag welke medewerker gelijk heeft. Als er sprake is van een algemene panne,waarom vindt ik daar niets van op mijn telenet-app of op internet . De website storingen gaf de melding dat er geen problemen waren bij Telenet. Is het normaal dat de ene medewerker de fout in de schoenen van een ander schuift (en wie zegt dat zij gelijk heeft?) is het normaal dat de klantendienst hierover niets terugvind? Ik moet er wel bij zeggen dat een dienst heel snel werkt: ik was nog niet thuis met mijn tv-box maar ik had al een rekening van 50 euro. Het is nu afwachten