Terug

ACTIVATIE TELEFOONLIJN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. F.

Naar: Proximus

22/02/2024

Beste, In 2021 werd er een lijn binnengebracht, meer niet. Daar wij druk hard werkende mensen zijn en mijn facturen via domiciliering betaald worden zag ik niet dat ik voor deze inactieve lijn reeds betaalde. Op 7 december 2023 kwam dan een technieker van Proximus de modem enzovoort installeren. Voor de periode daarvoor krijg ik geen cent terug!Wat nu aub?Mvg, Nancy Falise

Berichten (1)

Proximus

Naar: N. F.

26/02/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Wij kunnen spijtig genoeg niet ingaan op uw verzoek en zullen commerciel de laatste 3 maanden crediteren.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-22-11.19.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921006242508] Ref. [THREAD_ID:1921006242508]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform