BesteOp 4 juni 2023 stapten wij over naar een One-contract bij Telenet, waarbij we 1 van onze gsmnummers overdroegen naar Telenet. Eén gsmnummer kon immers gratis overgenomen worden. Er liep iets mis bij de activatie van de simkaart. Het nummer van de sim zou niet overeenkomen met het telefoonnummer. Inmiddels hebben we driemaal met de helpdesk aan de lijn gehangen (vriendelijke medewerkers, absoluut), die dit nummer extra gecheckt hebben. Alles is in orde. De helpdesk kan niets meer doen en heeft dit doorgegeven naar de tweede lijn. Daar zit de case vast (sinds 9 juni al). Aangezien ik intussen nog kan bellen via Base is dit voor Telenet niet prioritair. Intussen blijf ik natuurlijk wel mijn ander abonnement betalen en heb ik een stuk minder data dan in het beloofde telenetabonnement.Binnenkort vertrekken we op reis, ik zou graag bereikbaar blijven in het buitenland én beschikken over de beloofde mobiele data. We sturen deze klacht via Testaankoop omdat Telenet het onmogelijk heeft gemaakt om via hun eigen systemen klacht in te dienen. Dit kan momenteel enkel telefonisch van 10-16u. Ze weten vermoedelijk zelf ook goed genoeg waarom ze deze drempel inbouwen. Dit vind ik nog het ergst van al, dat het je als klant gewoon onmogelijk gemaakt wordt om iets aan te kaarten. Vriendelijke groeten