Beste,ik heb op woensdag telefonisch 2 overdrachten aangevraagd van mobiele telefonie. De persoon, heel vriendelijk, zei dat ze twee simkaarten ging opsturen en vanaf dan waren we vertrokken. Vrijdag 16/02 heb ik inderdaad de twee simkaarten ontvangen. Het probleem begon al doordat ik ze beide wou activeren. Mijn bestelnummer had ik niet ontvangen (werd naar een emailadres gestuurd dat ik nog nooit jamais gebruikt heb) en er was iets mis met mijn nummer. Ik heb toen naar de klantendienst gebeld, die meneer (heel vriendelijk) zei dat hij mij niet kon helpen want de simkaartnummers moesten aan elkaar gelinkt worden en ik moest maar terug bellen. Omdat het nog steeds niet lukte, ben ik naar de telenetwinkel gegaan. Daar kon ik zelfs mijn verhaal nog niet doen, het eerste wat me gezegd werd was: 'we weten al wat je probleem is maar als je dat telefonisch geregeld hebt, moet je het telefonisch afhandelen. Wij kunnen hier niets voor je doen.' Ondertussen terug naar huis, weer bellen naar de klantendienst. Ik heb meer dan 30 min aan de lijn gehangen. De persoon kreeg de nummers ook niet in orde en hij zei me: 'Mevrouw, ik ga alles annuleren en je mag naar de winkel gaan om twee nieuwe kaarten op te vragen en dan maken ze het daar direct voor jou in orde.' Ik dus terug naar de winkel. Daar kreeg ik het antwoord: 'Mevrouw, er is niets geannuleerd, wij kunnen hier niets voor jou doen.' Mijn geduld was toen op en uiteindelijk hebben ze dan toch 1 nummer kunnen activeren. De meneer in de winkel heeft dan gebeld met Telenet zelf en daar verzekerde ze dat alles ok was en het een kwestie van tijd was voor alles in orde zou komen. Mijn 1 nummer was binnen het uur in orde. Mijn ander niet. Ik ben ondertussen wel geschrapt bij mijn vorige operator. Ondertussen verder contact gehad via Whatsapp. Blijkbaar had Orange eveneens het verkeerde simkaartnummer doorgegeven maar alles zou nu wel snel in orde komen volgens Telenet. Ondertussen zijn we drie dagen verder en heb ik nog steeds geen bereik.