Beste, ik kreeg een mail van telenet, dat ik als bestaande klant van het gigabit netwerk kon genieten maar dat mijn huidige modem best vervangen wordt, dit kon gratis. Zaterdag 11 mrt ontvang ik de modem, maar installatie loopt vast, daar er een activatie moet gebeuren. Ik stel ook vast dat die nieuwe modem een ventilator bevat die luidruchtig is en beslis de oude te houden, maar ook die oude modem geraakt niet geactiveerd op het netwerk. Ik heb nu al 8 tal keer gebeld , zowel naar klantendienst als naar klachtendienst en meerdere keren wordt ik zelfs gewoon voorgelogen dat ze hun supervisor hebben gelaild en dat ik binnen een paar uur een sms ga ontvangen dat het opgelost is. Vandaag was het zo erg, dat een medewerker me wijsmaakte dat hij naast het mac adres nog iets van gegevens op de sticker van de modem nodig had maar ik was niet thuis, hij zou me 1 uur later terug bellen om die informatie op te vragen als ik thuis was. Geen telefoon gehad, terug helpdesk bellen, zegt een andere collega dat ze niks anders nodig hebben dan het macadres. En nogmaals een mail nr de backoffice, een dienst die niet mag of kan rechtstreeks gecontacteerd worden. En zo blijft dit nu al 6 dagen aanslepen. En als ik rond google dan ben ik duidelijk niet alleen met dit probleem. Technische problemen is 1 ding , klanten zo behandelen is een ander paar mouwen. Na jaren trouwe klant ben ik momenteel echt gedegouteerd door de aanpak, en dan niet de ondankbare taak van de mensen in het callcenter maar de wijze van organisatie van telenet zelf.