Terug

activatie mobiele diensten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

R. D.

Naar: Telenet

11/09/2024

Ik ben al een hele tijd bezig om e-sims te activeren. Dit lukt maar niet en sinds méér dan een week kan ik niets meer activeren met mijn mobiele diensten. Na uren-durende telefonische contacten is er nog steeds geen oplossing. Er wordt geen gehoor gegeven aan het probleem; ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Dit is toch onaanvaardbaar. dossiernummer bij telenet: S-29408560 Bedankt voor uw support.

Berichten (2)

R. D.

Naar: Telenet

12/09/2024

Telenet dossier S-29408560 update: Op 12-09-2024 om 10:10 heb ik telenet opnieuw gecontacteerd. Daar wordt niets gedaan aan het dossier, ik word alweer verteld dat ik moet afwachten. Tevens wordt mij pertinent geweigerd mij door te verbinden naar de supervisor noch naar de backoffice.

Telenet

Naar: R. D.

12/09/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-29657222 Hallo Rudy,Momenteel hebt u over dit probleem een dossier lopen bij de Ombudsdienst. Om te voorkomen dat de Ombudsdienst niet op de hoogte is van ons antwoord, zouden wij u willen vragen uw mail naar hen door te sturen. Wij zullen u dan een antwoord via Ombudsdienst bezorgen.Vriendelijke groeten,Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Bemiddeling door Testaankoop 17 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform