Terug

Activatie Internet - NCS 21

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. N.

Naar: Proximus

17/07/2023

Sinds 13 mei een bestelling geplaatst bij Proximus. (R4WEBSHOP018862552)Daar hebben ze intern een administratieve fout gemaakt waardoor abonnement niet geactiveerd kon worden. Intussen zijn we 2 maanden ver. En is mijn internet nog niet geactiveerd. Hierdoor zijn we al meerdere dagen thuis gebleven en heb ik al ettelijke uren aan de lijn gehangen van de klantendienst. --> Zonder resultaat. Laatste persoon heeft dan een nieuw abonnement proberen geven. (14/07) Maar deze afspraak is ook geannuleerd en geen mogelijkheid om een nieuwe afspraak te maken. Klachtendossier (52711267) dat ik reeds bij Proximus heb aangemaakt is intussen ook meer dan een maand in behandeling. Elke keer dat ik vraag om dit te escaleren 'gaat dit niet'Ticketjes bij de dispatching om contact met me op te nemen worden afgesloten zonder dat er ook maar 1 keer contact met me is opgenomen. (ondertussen een 10-tal)Ik heb een documentatie van alle telefoontjes, online chats. En de handelingen die de klantendienst gedaan heeft. Deze is intussen een 12 pagina's lang.

Berichten (9)

Proximus

Naar: T. N.

27/07/2023

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192999813132]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

T. N.

Naar: Proximus

27/07/2023

Hey Zoals telefonisch meegedeeld zou ik graag de 'schadevergoeding' hier bevestigd hebben. Dit zodat ik kan opvolgen of alles correct verder verloopt. Alvast bedankt! mvg, Thomas

Proximus

Naar: T. N.

04/08/2023

Beste,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:1921000056136]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

T. N.

Naar: Proximus

11/08/2023

Hey Ik heb zojuist mijn eerste aanrekening gekregen en heb nog wat vragen hieromtrent. Eerst en vooral heb ik nergens een activatiecode verkregen om mijn producten in myproximus te activeren. Deze zou normaal verkregen worden bij de eerste factuur. Ik zie hier inderdaad dat deze is beginnen lopen vanaf 25/07 (activatie). Ik zie echter 2 verschillende lijnenmet zelfde abonnementtype. En dit met verschillende prijzen. Van waar komt dit? Abonnementsprijs was 60.99? En komt nu eigenlijk neer op 68.86 euro. --> Aanrekeningnmr: 7343539820Zie aanrekening in bijlage (Geel gearceerd.) Factuur lijkt me niet te kloppen met aangegeven abonnementsprijs.. Grootste vraag is dus maw. van waar komt deze 2de lijn voor augustus van 7.87 euro. Juli is vermoedelijk door overzetten naar correct abonnement 2 lijnen. Graag asap antwoord.

T. N.

Naar: Proximus

11/08/2023

Hey Ik heb zojuist mijn eerste aanrekening gekregen en heb nog wat vragen hieromtrent. Eerst en vooral heb ik nergens een activatiecode verkregen om mijn producten in myproximus te activeren. Deze zou normaal verkregen worden bij de eerste factuur. Ik zie hier inderdaad dat deze is beginnen lopen vanaf 25/07 (activatie). Ik zie echter 2 verschillende lijnenmet zelfde abonnementtype. En dit met verschillende prijzen. Van waar komt dit? Abonnementsprijs was 60.99? En komt nu eigenlijk neer op 68.86 euro. --> Aanrekeningnmr: 7343539820Zie aanrekening in bijlage (Geel gearceerd.) Factuur lijkt me niet te kloppen met aangegeven abonnementsprijs.. Grootste vraag is dus maw. van waar komt deze 2de lijn voor augustus van 7.87 euro. Juli is vermoedelijk door overzetten naar correct abonnement 2 lijnen. Graag asap antwoord.

T. N.

Naar: Proximus

21/08/2023

Zou ik hier asap feedback op kunnen krijgen aub? Factuur is niet correct. Bijgevolg kan ik deze klacht niet afsluiten!

T. N.

Naar: Proximus

21/08/2023

Zou ik hier asap feedback op kunnen krijgen aub? Factuur is niet correct. Bijgevolg kan ik deze klacht niet afsluiten!

Proximus

Naar: T. N.

24/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-21-10.55.06.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000599534]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000599534]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: T. N.

24/08/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-21-10.55.06.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921000599534]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921000599534]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform