Terug

Activatie digibox

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

T. H.

Naar: Telenet

18/09/2024

Korte beschrijving van uw probleem Op 4/9 is mijn man naar Computer Checkpoint te Sint Denijs Westrem (Gent) geweest om onze oude digicorders te wisselen voor de nieuwe. Deze werden hem na "activatie" (wat ongeveer een kwartier duurde) meegegeven. Thuis aangekomen blijkt dat wij deze digicorders niet kunnen gebruiken. Wij krijgen de melding dat er iets fout is en dat wij blijkbaar geen klant zijn bij Telenet. (Wij zijn al klant bij Telenet van toen zij op de markt kwamen als telefonie concurrent van het toenmalige Belgacom). Reeds 2 weken proberen wij tevergeefs via de Telenet-klantendienst dit probleem opgelost te krijgen. Telkens krijgen wij het antwoord dat het probleem bij IT zit en dat zij - behalve nog eens onze klacht doorgeven - ons niet verder kunnen helpen. De IT medewerkers van Telenet zitten blijkbaar in een versterkte bunker die zelfs voor de medewerkers van de klantendienst onbereikbaar is... Dit is toch absoluut geen manier van werken!

Berichten (1)

Telenet

Naar: T. H.

25/09/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel. Beste mijnheer, mevrouw, Wij bevestigen hierbij dat uw vraag beantwoord werd. Met vriendelijke groeten, Kristof © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België telenet.be/business tel. 0800 68 000 KBO/BTW (BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statement Algemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform