Terug

Activatie dienst geweigerd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

K. M.

Naar: Telenet

08/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben meer dan 20 jaar klant bij Telenet. Op 8 september 2025 heb ik de dienst Telenet Pay proberen te activeren. Dat is niet gelukt omdat ik zogezegd nog geen 3 facturen betaald heb, nochtans ben ik meer dan 20 jaar klant! Ik heb met de klantendienst telefonisch en via chat contact opgenomen. Zij konden telenet pay niet activeren. Ik heb steeds mijn facturen betaald en geen achterstallige facturen, wat ook door de klantendienst bevestigd is. Ik begrijp dus niet waarom ik deze dienst niet kan activeren. Na de foutieve facturatie van 666,6666 EUR op mijn laatste factuur, krijg ik nu deze slechte dienstverlening te verwerken. Met vriendelijke groet, Karl Meerbergen

Berichten (2)

Telenet

Naar: K. M.

09/09/2025

Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Confidential - Limited

K. M.

Naar: Telenet

11/09/2025

Beste Telenet, Ik vind het vreemd dat er nog steeds geen antwoord is op mijn klacht. Ik vermoed dat u een bug in uw administratief systeem heeft en dit niet wil toegeven. Tenzij ik toch geen recht zou hebben op Telenet Pay, maar dan klopt uw uitleg niet. En dan zou ik wel eens willen weten waarom ik er geen recht op heb. Ik voeg de afdruk van de sms toe die ik heb gekregen. Dit kan gewoon niet kloppen want ik ben al 20 jaar klant. Deze ervaring schaadt weer eens, na incidenten vorige maand, mijn vertrouwen in uw bedrijf. Het maakt mij kwaad dat ik na al het vertrouwen dat ik in u heb gesteld, zelfs geen antwoord krijg op een eenvoudige vraag. Vriendelijke groeten, Karl Meerbergen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform