Terug

Actie voordeel geweigerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Bosch

27/03/2019

Bij aankoop van een een bepaald toestel van Bosch zou dmv actie een apparaat uit een keuze lijst worden opgestuurd. Bosch zou gemeld hebben dat de factuur/bon geweigerd was door onleesbaarheid. Geen melding gehad en krijgen nu de melding dat actie voorbij is.

Berichten (4)

Bosch

Naar: K. C.

01/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

K. C.

Naar: Bosch

02/04/2019

Beste,Mijn email adres is kristof@rockbiker.bemvg

Bosch

Naar: K. C.

05/04/2019

Beste ,WIj hebben uw mail goed ontvangen .Deze is bestemd voor Bosch Gereedschap . ( outillage.gereedschap@be.bosch.com).Hopend u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd .Met vriendelijke groeten ,Soade Original TextTest-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.

K. C.

Naar: Bosch

20/04/2019

Geachte Bosh, ik ben niet akkoord met jullie wijze van klacht afhandeling. Ik wordt constant van het kastje naar het muurtje gestuurd. Nu weer een ander e-mail adres outillage.gereedschap@be.bosch.com. Wij hebben al volgende e-mail adressen doorgekregen om ons verhaal te doen. Bru-bsh@bshg.com, boschpowertools@consumercare.info. Ik verwacht van jullie dat je intern het nodige doet om de juiste dienst op de hoogte te stellen en mij terug contacteert. Deze diensten geven het aan elkaar gewoon door, want de cirkel is wederom rond.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform