Terug

Actie Medirect aanbrengen nieuwe klant: 50 euro niet gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Me Direct

17/12/2021

Goedemiddag, ik heb n.a.v. een actie van Medirect een nieuwe klant aangebracht (zijnde mijn moeder). Ik heb daarvoor een link aangemaakt via mijn login en verstuurd naar mijn moeder. Samen met mijn moeder hebben wij een nieuwe rekening aangemaakt op haar naam via deze link. De code wordt automatisch ingevuld (zo staat ook te lezen in de toelichting van de actie). Nu weigert Medirect de uitbetaling van de 50 euro, zowel voor mij als voor mijn moeder. Ik ben hier uiteraard niet akkoord mee. Kunnen jullie mij helpen aub? Hartelijk dank.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform