Terug

achterstand van betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. C.

Naar: UNIGRO

15/08/2020

beste,op 17/07/2020 hebben jullie mij een aanmaning gestuurd na dat ik jullie een mail heb gestuurd met de nodige bewijzen dat ik wel degelijk alle maanden het bedrag heb betaald en met de vermelding van jullie wanneer de laatst betaling is gedaan ,hebben jullie mijn dossier doorgestuurd naar Leroy en partners,mijn vragen over het dossier moest ik naar hen richten ,mijn vraag was simpel willen jullie de facturatie vragen om mijn betalingen na te kijken daar er bij mijn weten de laatste 8 maanden van het contract wel degelijk alle maanden is betaald .ik denk niet dat het de bedoeling is om iemand 2 maal hetzelfde te laten betalen ,ik heb al mijn betalingen (overschrijvingen) doorgestuurt naar jullie facturatie dienst,geen antwoord niet van jullie en zeker niet van lLeroy & partners,ik wil dit opgelost zien,

Berichten (1)

UNIGRO

Naar: Y. C.

02/10/2020

Beste meneer , mevrouwWij hebben de klacht van meneer Clopterop oed ontvangen.Wij hebben alle betalingen nageteld en bij nader inzien missen wij 3 betalingen. Er zijn er maar 21 van de 24 betaald geweest.Zouden jullie aan meneer kunnen vragen om ons de afschriften van de maand april , augustus en september 2019 te bezorgen.Hopende u voldoende gea¯nformeerd te hebben, verblijven wij met de meeste hoogachtingMet vriendelijke groetenUw consulente SarahKlantendienst UnigroVan: Klanten Verzonden: woensdag 19 augustus 2020 10:26Aan: Compliance Onderwerp: FW: Klacht - achterstand van betaling - (CPTBE01010833-93) [MSG-1270189]--------------------------- Original message ---------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform