Terug

achterstallige facturen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

P. H.

Naar: TotalEnergies

24/11/2025

wanner ga ik eindelijk mijn maandelijkse afrekening van mijn aardgas verbruik krijgen? het is van augustus 2025 geleden dat ik nog een aardgasfaktuur van jullie heb gekregen, het zou een maandelijkse factuur moeten zijn ??? ook jullie geweldige app werkt nog steeds niet zoals jullie heel goed weten, via chat zijn jullie nog steeds niet bereikbaar omdat de medewerkers nog steeds bijscholing krijgen,komaan zeg het is erg triest gesteld bij jullie, zorg nu aub voor bovenstaande klacht aub?????????

Berichten (1)

P. H.

Naar: TotalEnergies

09/12/2025

wanneer ga ik eindelijk antwoord krijgen???????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform