Terug

Achterstallige betaling maar mijn heeft mijn fiets niet kunnen herstellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: BMW

15/12/2023

Beste, In augustus ben ik met mijn fietsenrek naar de BMW garage gegaan in Sint-Niklaas. De schepper. Maar bij de eerste controle branden alle lichtjes al terug normaal. De Mevr. zei mij dat ze het toch gingen nakijken. Enkele weken later contacteerde ik hen , met de vraag of het al herstelt was maar ze zeiden mij dat ze het niet konden maken gezien het niet van BMW zelf was. Ik ben het dan maar terug gaan ophalen. En nu in december krijg ik een rekening van € 120. Zo gezegd een diagnose dat ze hebben uitgevoerd. ik heb het fietsenrek laten herstellen bij de garage Renault voor € 20. Het is onwaarschijnlijk dat ik hier nu nog € 120 voor moet betalen wat heeft mijn gedaan bekabeling naar sticker doormeten zeven maal controle nummerplaat verlichting links achteraan vier maal . Ik ben hier totaal niet met akkoord. Ik heb de BMW garage gecontacteerd en ze gaan het bekijken. Maar ik geloof niet dat de rekening zal worden geseponeerd.

Berichten (1)

BMW

Naar: J. S.

19/12/2023

Geachte mevrouw,Geachte heer,Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail betreffende de facturatie door de BMW concessie De Schepper. Wij appreciëren uw feedback en stellen het op prijs dat u ons hiervan in kennis hebt gesteld.Helaas kunnen wij hierin niet tussenkomen. Elke concessie is een autonome en onafhankelijke entiteit welke haar eigen koers vaart inzake facturatie en prijzenpolitiek. Hiervoor neemt u dan ook best rechtstreeks contact met uw concessiehouder op.Wij danken u voor uw begrip en blijven te uwer beschikking voor eventuele bijkomende vragen.Met vriendelijke groeten,Filip Borgers--BMW GroupCustomer CareFilip BorgersContact Center AdvisorLodderstraat 162880 BornemTel: +32 3 890 50 02E-mail: contact@bmw.beWebsite: www.bmw.beTel: +352 26 30 26 86E-Mail: contact@bmw.luWebsite: www.bmw.lu05721462thread::d6pSbqEVEBSoCwS9sY6rHw0::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform