Terug

Achterhouden van belangrijke informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. G.

Naar: VANDEN BORRE

05/02/2024

Bij Vanden Borre een TV gekocht, was niet voorradig in de winkel. Op aanraden van manager gekocht op basis afstand tussen TV en zetel, maar impact van grootte in woonkamer is ook belangrijk! Wordt niet over gesproken. TV blijkt veel te groot, 14dagen bedenkt tijd is niet van toepassing omdat in de winkel gekocht, online zou wel geldig zijn (zie kleine lettertjes). Dit is NIET verteld in de winkel. Klantendienst VandenBorre WEIGERT SERVICE TE BIEDEN. Belangrijk gegeven dat in winkel dient vermeld.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: H. G.

08/02/2024

Beste,Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over je aankoop. Echter, zoals je aangeeft, wordt een aankoop die rechtstreeks in de winkel wordt gedaan, beschouwd als een definitieve aankoop zonder bedenktermijn.Ik kan je helaas geen oplossing aanbieden.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform