Terug

Achterhouden promo

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Proximus

30/11/2025

Beste. Antwoord van proximus was gezwam dat het actie van samsung was.. als ik het toestel zelf online had aangekoxhteft geh krijg jebeen overzicht van alle lopende promities. Wat dus betekent dat de foor van winkel brasschaat dat op zjnnscherm heeft gezien, en mij niet op de hoogte heeft gebraxht das bewust.. ik verwacht hier dus nog altijd een tegemoetkoming voor van proximus zelf enbdan het grote test aankoopbvraagt aan proximus ombtoekomstige promosbopbde hoogte te stelle er isbaltijd alleenbmaar bij aankoopbdus 1 promo voor een juridisxh team heel zwak uitgesproken. Ook de spaar actie van proximusbworld plus ,ik zit bijna aan 40000 punten voor cheque van 500 euro en plotsbis er nix meer beschikbaar van orijzen das ookbwer malafide zaakhe innde reglemente staat dat er prijzen kunne wordebbtoegevoeg wat dus niet het geval is eind december isbde actie gedaan en zitbik met 40.000 punten waar ik niets mee kan kopen. Anders breng ikbdit zelf voor de rechtbank en vanaf eind december betaal ik niets meer als er aan beide dinge niets word gedaan

Berichten (1)

Proximus

Naar: I. V.

02/12/2025

Beste, Ombudsklacht 2025/10869 is hiervoor in behandeling. U zal conform de procedures door de Ombudsman geïnformeerd worden. Met vriendelijke groeten, Heidi Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-30-06.00.26.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform