Terug

Achterhouden promo

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Proximus

15/11/2025

Beste, Ikbheb al een klacht bij ombudsdienst telecomunicatie neergelegd, nu.als dit nog paar weken duurt zoude jullieneen klacht kunnen neerleggen bij de rexhtbank.. u kan alle info vinden bij de ombudsdienst in brussel.. Mvg

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 15 november 2025

Proximus

Naar: I. V.

17/11/2025

Beste, Wij mochten op 13/11/2025 een klacht via de Ombudsdienst ontvangen. Uw dossier wordt behandeld binnen 90 dagen na ontvangst van uw volledige klacht. U zal via de Ombudsman een antwoord van Proximus ontvangen. Met vriendelijke groeten, Heidi Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-11-15-15.15.32.000000 ======


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform