Terug

achtergehouden huurwaarborgen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Boels Rental

26/09/2022

Op 14/09/2022 huurde ik bij Boels Rental in Marche en Famenne een bandschuurmachine met bijhorende stroom generator.Na een halfuur werkte de bandschuurmachine niet meer. Ik vroeg om een vervanging maar dat was niet mogelijk : De andere toestellen moesten dienen om de klanten te bedienen voor het komende weekend!! Ik heb de toestellen op de dag zelf vervroegd teruggebracht, zonder enige vorm van tegemoetkoming van welke aard ook. Op geen enkele manier werd er zelfs naar een alternatief gezocht. Integendeel Boels Marche probeerde de schuld in mijn schoenen te schuiven! Indien wenselijk geef ik daar een volledig relaas over : hallucinant!Ik heb via mail de klantendienst op de hoogte gebracht: geen reaktie.Ik heb ook driemaal de customer service gebeld. De eerste twee zonder resultaat. De derde maal werd mij beloofd de waarborg(250 + 100)= 350 € terug te betalen. Dat was op 21september zeven dagen na de verhuurdatum Vandaag 26/09/2022 heeft Boels zonder enige uitleg 191,64€ teruggestort.IK zou het fair vinden om mij de VOLLEDIGE WAARBORG terug te betalen.

Berichten (2)

Boels Rental

Naar: G. V.

26/09/2022

Bedankt voor uw e-mail. Wij gaan ermee aan de slag!Voor dringende vragen kunt u ons van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 17.00 uur bereiken via chat.Boels Rental KlantenserviceThank you for your e-mail. We’ll handle your request as soon as possible!For urgent requests please contact us through chat from Monday until Friday between 8 a.m and 5 p.m.Boels Rental Customer Care

Boels Rental

Naar: G. V.

11/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform