Terug

Achteraf betalen ticket boordtarief na niet werken app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: NMBS

05/04/2024

BesteOp 23/3 nam ik de trein van Eine naar De Pinte. Ik kocht 20 minuten voor vertrek een ticket via de app. Op de trein bleek dat mijn ticket nog steeds aan het verwerken was. De conducteur verzekerd me dat ik niets anders mocht doen en gewoon moest laten draaien. Ik mocht zeker niet opnieuw 1 aanschaffen. Hij zei me dat dit normaal wel doorgaat en dat indien dat niet zo was mijn ticket achteraf kon betalen. Hij zei niet dat ik dat dan aan boordtarief ging moeten betalen. Ik vind dit geen service, dat omwille van het niet werken van jullie app, ik nu een duurder ticket moet aanschaffen. Dat als abonnee zijnde van de NMBS voor bijna 30 jaar. Allesbehalve service is dit. Ik nam ook een screenshot van mijn ticket dat in verwerking is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform