Terug

accu haakse slijper stuk(garantie !)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. M.

Naar: ALDI

18/02/2021

Dit toestel heb ik op datum van 23/07/2020 gekocht.Nu heeft de BATTERIJ het begeven, nog geen jaar later.Volgens mij heb ik nog garantie op het toestel. Kan daar een oplossing voor gevonden worden. =aankoopbewijs mee opgestuurd=Melding gedaan op 30/1/2021- ontvangst bevestigd door : noreply@aldi.be = daarna geen antwoord gekregen.Navraag gedaan op 13/02/2021 = geen antwoord gekregen.Navraag gedaan op 16/02/2021 = geen antwoord gekregen.Vandaag 18/02/2021 nog steeds geen antwoord.

Berichten (3)

ALDI

Naar: V. M.

09/03/2021

Begin doorgestuurd bericht:

ALDI

Naar: V. M.

09/03/2021

Geachte Bedankt voor de opvolging en om Uw vraag te beantwoorden. Even alles in een notendop. -Ik heb na jullie tussenkomst bericht van Aldi ontvangen dat ik mij moest wenden tot BATAVIA. -Contact via mail opgenomen. -Bericht van Batavia dat het wellicht de batterij stuk was met de vraag om een foto van de batterij door te mailen. -Foto's doorgestuurd naar Batavia -Bericht gekregen van Batavia = geen garantie == deze batterij is niet van hen afkomstig en zij bijgevolg geen garantie/ vervanging konden geven. Op één van bijgaande foto's (in E-mail n°3 ) kan je lezen dat het Ferrex toestel van Batavia is -Ik heb terug een mail gestuurd naar Batavia dat deze batterij wel degelijk op een toestel van hun was bevestigd en uitleg daarover gevraagd. VANDAAG 9 MAART VAN BATAVIA EEN BERICHT TERUG ONTVANGEN: '" Beste Heer Michiels, Ik begrijp uw verwarring, Zou ik een foto mogen van het label op de accu, Dit zou ons heel erg helpen met verdere behandeling van deze klacht, mit freundlichen Gra¼aŸen, With kind regards, Brian Sok Sales Support' DUS NOG EVEN AFWACHTEN! IK HEB AL MIJN BRIEFWISSELING TOT NU TOE, VANDAAG IN 3 E-MAILS NAAR JULLIE DOOR GESTUURD. Nogmaals dank voor jullie opvolging Vriendelijke groeten Victor Michiels. Koning-Albertstraat,68 2800 Walem-Mechelen vmichiels@mac.com 01520 38 08 0472/126898 (NIEUW nr.) Aanvullende gegevens Promotie Aldi

ALDI

Naar: V. M.

09/03/2021

Begin doorgestuurd bericht: Van: Victor Michiels Onderwerp: Antw.: [ 10495 ] FW: Uw contactaanvraag bij ALDI [ ref:_00D1tqfyF._5005J9e38X:ref ] Datum: 6 maart 2021 om 11:34:27 CET Aan: "Batavia B.V." Kopie: Victor Michiels , klachtenbox@test-aankoop.be Geachte, Met alle respect maar dat is wel DE BATTERIJ die op uw toestel stond die ik heb aangekocht bij Aldi. Op dit toestel heb ik 3 jaar garantie. Hierbij gevoegd nog enkele foto's . Aldi maakt ook melding dat deze batterij op al hun FERREX toestellen kunnen gebruikt worden (zie bijlagen Dus UW toestellen die verkocht worden door Aldi worden wel voorzien van deze batterij (Al deze schermafbeeldingen op internet zijn van vandaag 06/03/2021 genomen ) Ik begrijp het niet goed!! Graag wat meer uitleg hierover gezien de onderstaande tekst. Aldi FERREX Activ Energy Accu 20v/40v 2,5Ah/5,0Ah Op 5 mrt. 2021, om 13:22 heeft Batavia B.V. het volgende geschreven: Beste Heer Michiels, Sorry om te melden dat wij geen producent zijn van deze accu, U zou op de accu moeten kijken wie dit wel is, Ik kan u helaas geen garantie geven op een product wat niet van ons is. mit freundlichen Gra¼aŸen, With kind regards, Brian Sok Sales Support Batavia B.V. Wethouder Wassebaliestraat 6D 7951 SN Staphorst The Netherlands Office: +31 (0) 522 820 200 Office: fax: +31 (0) 522 820 201 Mail: bs@batavia.eu www.batavia.eu ---- On Fri, 5 Mar 2021 13:20:04 +0100 "Victor Michiels" wrote ---- Geachte, Hierbij gevoegd 2 foto's van de batterij zoals gevraagd Groeten Michiels Victor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform