Terug

Accountproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Engie

18/07/2023

Beste,ik was al 2 jaar klant bij Engie en vroeg dit jaar voor een ander contract dat op 1 augustus zou in gaan.Maar op 16 juni 2023 kreeg ik een melding dat ik terug zou trekken van een slotfactuur.Ik was zogezegd verhuist terwijl dat niet zo is.Terwijl ik een teruggave kreeg van dat slotfactuur was mijn account al geblokkeerd en nu komt het ik krijg ook nog maandelijks een voorschotfactuur van 200 €.Als ik naar mijn account (2206643961) ga op de website staat er niet actiefop.En op mijn voorschot factuur staat een ander klantennummer (2209893516).Ben ik nu voor iemand anders aan het betalen?Ik heb al 2x gechat met het antwoord dat er een dossier lopende is.Maar terwijl kan ik niet mijn voorschot aanpassen of mijn facturen nazien.Ik sta blind en moet toch 200€ maandelijks betalen.Ze hebben mij wel belooft dat de gas en electriciteit niet zal worden afgesloten.

Berichten (1)

Engie

Naar: M. B.

24/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform