Terug

account onterrecht geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: VINTED

25/12/2023

Beste, al enige tijd in bezit van een Vinted account waar ik al heel erg lang plezier van heb. Ik verkoop en koop originele designer items.Nu is mijn Vinted account uit het niks definitief geblokkeerd met als reden dat mijn items niet origineel zijn?! Ik verkoop alleen maar originele items en dit is ook aantoonbaar door de duidelijke foto's van de details etc. Ik heb alleen maar positieve reviews van mensen die tevreden zijn over hun ORIGINELE aankoop bij mij. Omdat ik in sommige gevallen geen bon heb omdat sommige vintage items zijn denken ze dat deze niet origineel zijn. Ik vind het erg beschamend dat Vinted mij die zich wel altijd aan de regels houdt blokkeert maar accounts die wél fake items verkoopt niet in de gaten heeft. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice maar ze wijzen weer op de regels. Blijkbaar werken er medewerkers die geen kennis hebben van designers waardoor ik de dupe ben geworden en mijn account kwijt ben.Ze wijzen me weer op de regels maar ik leef de regels met 100% zekerheid en aantoonbaar na.Kunnen jullie mijn account nu deblokkeren aangezien er geen reden toe is geweest om dit te doen.Alvast bedankt voor een reactie. Mijn gebruikersnaam is deetjee

Berichten (11)

VINTED

Naar: D. W.

25/12/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

D. W.

Naar: VINTED

30/12/2023

Graag dringend hulp ik heb een actie te ondernemen maar kan niet mijn kopers hebben me nodig

VINTED

Naar: D. W.

30/12/2023

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. W.

01/01/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

D. W.

Naar: VINTED

04/01/2024

En annexe les preuves de l’origanilité des articles suspendu et le cause de etre bloqué

VINTED

Naar: D. W.

04/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. W.

04/01/2024

Hello ,Thank you for your message.It appears that you are concerned about the latest notice you received and the rejection of your appeal. I want to assure you that we have carefully considered your appeal and must stick to our original decision.If you are not satisfied with this response, you may consider other means of resolving your dispute as outlined in our Terms and Conditions s:www.vinted.fr/terms_and_conditions.Good day,Naoures Team Vinted

VINTED

Naar: D. W.

06/01/2024

Bonjour, Vous avez récemment été en contact avec notre équipe support.Nous aimerions vous demander d'évaluer notre prestation s:www.vinted.fr/hcf/63644904/1705011170/8ec60d6bf5976340bfeade4d856f61c6Votre opinion est importante elle nous aidera à nous améliorer. Merci pour votre honneteté !L'équipe Vinted

D. W.

Naar: VINTED

07/01/2024

Kan ik met een competent personeelslid spreken?

VINTED

Naar: D. W.

07/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. W.

08/01/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform