Beste,
Wij hebben kennis genomen van deze klacht.
Wij hebben de klant gecontacteerd.
Met vriendelijke groeten
Franck Marin
Quality Officer Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)
Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels
+32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com
Si vous n’êtes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles; : www.ombudsfin.be ; ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière.
Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiële geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel; :www.ombudsfin.be ; ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiële aangelegenheden.
If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels; :www.ombudsfin. be; ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.