Terug

Account geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Keytrade Bank

22/06/2025

Mijn bankaccount is reeds 2 weken volledig geblokkeerd nadat ik een groot bedrag overgeschreven heb naar een privé, buitenlandse rekening. Ik heb al contact gehad met de bank via email, telefoon en zelfs messenger van facebook, maar mijn probleem blijkt het minste van hun problemen te zijn. Ik heb beide mails die ik toegestuurd kreeg zo goed als mogelijk beantwoord. Ik heb momenteel nog 11 euro om eten te kopen en mijn rekeningen te betalen. Ik hoop dat je mij kan helpen, want ik ben ten einde raad. Ook de relatie met mijn vrouw lijdt er zeer sterk onder. Ik begrijp ook niet dat de bank zomaar MIJN geld kan achterhouden (stelen) , waar ik ooit keihard voor gewerkt heb. Er is ook 25.000 euro van mijn rekening verdwenen die nooit bij de persoon is aangekomen waar deze voor bedoeld was. Bijgevoegd de 2 beantwoorde emails van de bank. Met vriendelijke groet, Guido Haest.

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 22 juni 2025

Keytrade Bank

Naar: G. H.

23/06/2025

Beste, Wij hebben kennis genomen van deze klacht. Wij hebben de klant gecontacteerd. Met vriendelijke groeten Franck Marin Quality Officer Keytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France) Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels +32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com Si vous n’êtes pas entièrement satisfait par le traitement de votre plainte par Keytrade Bank vous pouvez la soumettre au Service Médiation des Services Financiers, en abrégé Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Bruxelles; : www.ombudsfin.be ; ombudsman@ombudsfin.be) qui est une entité qualifiée de règlement extrajudiciaire des litiges de consommation en matières financière. Indien u niet geheel tevreden bent over de afhandeling van uw klacht bij Keytrade Bank, kunt U de klacht voorleggen aan de Ombudsman in financiële geschillen, afgekort tot Ombudsfin (North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel; :www.ombudsfin.be ; ombudsman@ombudsfin.be), een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen in financiële aangelegenheden. If a complaint is not dealt with to your full satisfaction by Keytrade Bank, you may submit it to the Financial Services Mediation Service known as Ombudsfin (North Gate II, Boulevard du Roi Albert II, n° 8, bte. 2, 1000 Brussels; :www.ombudsfin. be; ombudsman@ombudsfin.be), a qualified entity for out-of-court settlement of consumer disputes in financial matters.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform