Terug

Account geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: VINTED

20/04/2024

Hallo, mijn account is geblokkeerd wegens dat ik een automatische melding kreeg dat ik een item te koop had staan dat niet authentiek is. Ik had 2 dezelfde items (een portemonnee) eentje is hiervan verkocht en de koper was zeer tevreden en heeft de aankoop gevalideerd. De andere is verwijderd. Reeds heb ik een bezwaar ingediend met de extra foto's waar ze om vroegen. Maar ze blijven bij hun beslissing. En geven kunnen me niet aantonen vanuit welke informatie dat ze bij deze keuze blijven.

Berichten (18)

VINTED

Naar: Y. V.

20/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. V.

20/04/2024

Dear reader,With this message we confirm receipt of your email.We will reply as soon as possible.Yours sincerely,Gabby Vinted

Y. V.

Naar: VINTED

20/04/2024

Hello Thank you so much for your quick reply. I'm waiting patiently

VINTED

Naar: Y. V.

20/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. V.

20/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

Y. V.

Naar: VINTED

20/04/2024

You don't even listen to me. After having been in contact via Vinted on mail. Are you not going to answer my question. So I'll ask it again here. I asked if you can tell me exactly what shows that it is an inauthentic article. What's wrong with the article?

VINTED

Naar: Y. V.

20/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. V.

20/04/2024

Dear Reader,With this message we acknowledge receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible.Kind regards,Gaby Vinted

Y. V.

Naar: VINTED

23/04/2024

Okay thank you very much

VINTED

Naar: Y. V.

23/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. V.

23/04/2024

Dear reader, This message confirms receipt of your email. We will reply as soon as possible. Yours sincerely,Kevin Vinted

Y. V.

Naar: VINTED

07/05/2024

Hallo,Nog steeds heb ik geen reactie gekregen

VINTED

Naar: Y. V.

07/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. V.

07/05/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

Y. V.

Naar: VINTED

02/06/2024

Hallo, ik wacht al zeer lang op een antwoord van jullie

VINTED

Naar: Y. V.

02/06/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: Y. V.

11/06/2024

Dear Reader, With this message we acknowledge receipt of your e-mail. We will reply as soon as possible. Kind regards, Gaby Vinted

Y. V.

Naar: VINTED

14/06/2024

Hello, I still haven't heard anything


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform