Beste,Ik ben met mijn account al een hele tijd klant bij Vinted. Ik heb minstens 330 positieve reviews en heb nooit problemen gehad met kopers of verkopers.Met de klantendienst daarentegen, niets dan problemen.Bij ELKE vraag die ik tot nu toe heb gesteld worden mij eerst standaardberichten gestuurd en geeft men daarna aan dat men eigenlijk niet kan helpen. NIEMAND lijkt daar over enige kennis te beschikken.Wanneer ik een probleem uitleg of afbeeldingen doorstuur, worden deze nooit goed bekeken, en beantwoorden ze niet mijn vragen.Afgelopen week liep het echter de spuigaten uit!!!! Ik had een armbandje geuploadt en mijn Vinted account werd geblokkeerd omdat het een authentiek product is. Daarnaast beweren ze dat er twee andere artikelen ook 1:1 producten waren maar dat klopt niet schoenen zijn hartstikke echt en een topje van Vila ook dat kan niet eens nep zijn.Een dag later is mijn account definitief geblokkeerd omdat ik een meerder accounts heb aangemaakt dat is helemaal niet waar en klopt niet!!!!!!Weer kreeg ik eerst een standaard antwoord en daarna een incapabele medewerker (Mariana) die zei dat ze niets kon doen en sloot de chat zodat ik niet meer antwoord kon geven, er wordt niet geluisterd.Ik heb NOOIT problemen gehad met kopers en verkopers (330 perfecte reviews!) en al helemaal niet neppe 1:1 artikelen verkocht en daarnaast heb ik ook geen meerder accounts aangemaakt wat dat is tegen de catalogusregels.Naar meerdere keren proberen contact te zoeken, luistert er niemand. Vinted vindt het blijkbaar fijn om hun macht over de account toegang uit te spelen eten te misbruiken. Ik heb NOOIT de regels in die mate het reglement overtreden, zodat ik het verdien om zo onbeschoft en arrogant behandeld te worden en dat mijn account geblokkeerd moet worden.Deze klantendienst is echt beschamend en moet dringend een personeelsvervanging krijgen.Ik gebruik Vinted heel vaak voor kopen en verkopen, het is volkomen onprofessioneel.