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Account geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: VINTED

06/10/2024

Beste Vinted U hebt mijn account geblokkeerd. Ik heb daarvan geen bericht ontvangen en ook geen toelichting van de reden waarom deze blokkade is gebeurd. Ik heb meer dan 19 dagen geleden een verzoek gestuurd voor het opheffen van de blokkade. Ook daarop heb ik geen antwoord ontvangen. Daarom nogmaals: blokkade avp oplossen en toelichten van de reden voor de blokkade . Ik heb naar mijn mening nooit iets fout gedaan en heb ook nooit een klacht ontvangen. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd een account te openen maar telkens gaat het fout. Ik zie nu ineens in de app dat u vraagt om foto’s. Ik heb geen idee waarvan u foto’s wenst. Ook hiervan heb ik geen e-mail gekregen. Als het probleem gaat over foto’s dan graag een toelichting. Ik heb me juist ingespannen om mijn aanbieding met veel foto’s te vullen

Berichten (3)

A. V.

Naar: VINTED

08/10/2024

Wilt u dit oplossen?

A. V.

Naar: VINTED

11/10/2024

Bonjour Le lien d'assistance que j'ai reçu de votre part ne fonctionne pas. De plus, il semble que le support soit axé sur un achat précis. Ce n'est pas l'essentiel, c'est le fait que mon compte a été bloqué sans raison. Je travaille là-dessus depuis plusieurs semaines maintenant, mais il ne semble pas que je reçoive le soutien adéquat pour régler le problème. Le blocage du compte n'a toujours pas été résolu. Je n'ai toujours pas reçu de réponse appropriée m'indiquant ce que je dois faire pour résoudre le problème. Je n'ai toujours pas reçu de précisions sur les raisons pour lesquelles le compte a été bloqué. Et je ne sais pas non plus pourquoi je n'ai pas reçu de message concernant le blocage. C'est pourquoi je vous demande de m'apporter des éclaircissements clairs à ce sujet et de me proposer une solution. Merci d'avance

A. V.

Naar: VINTED

11/10/2024

Bonjour Le lien d'assistance que j'ai reçu de votre part ne fonctionne pas. De plus, il semble que le support soit axé sur un achat précis. Ce n'est pas l'essentiel, c'est le fait que mon compte a été bloqué sans raison. Je travaille là-dessus depuis plusieurs semaines maintenant, mais il ne semble pas que je reçoive le soutien adéquat pour régler le problème. Le blocage du compte n'a toujours pas été résolu. Je n'ai toujours pas reçu de réponse appropriée m'indiquant ce que je dois faire pour résoudre le problème. Je n'ai toujours pas reçu de précisions sur les raisons pour lesquelles le compte a été bloqué. Et je ne sais pas non plus pourquoi je n'ai pas reçu de message concernant le blocage. C'est pourquoi je vous demande de m'apporter des éclaircissements clairs à ce sujet et de me proposer une solution. Merci d'avance


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