Terug

Account definitief geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: VINTED

12/03/2024

Mijn account op Vinted is definitief geblokkeerd en ik weet echt niet waarom. Ik heb al op verschillende manieren en in verschillende mails contact gezocht met Vinted (ik bedoel de computer van Vinted, want het is onmogelijk om met een menselijke medewerker te spreken). Na een paar slapeloze nachten vermoedde ik dat het te maken had met de aard van mijn recente aankopen nl. ik had verschillende vesten van Puma en Bjorn Börg gekocht. Misschien dat Vinted dacht dat ik deze wou door verkopen. Ik kon dus in beroep gaan indien ik dacht dat ze mij onterecht geblokkeerd hadden. Aangezien ik de exacte reden niet wist, is het onmogelijk om de juiste foto's en uitleg te geven die konden verklaren waarom ik onterecht geblokkeerd was. Ik stuurde dus meermaals een 'verklarende' uitleg met verschillende foto's in bijlagen en de vraag wat de exacte reden was van de blokkering. Ik kreeg steeds dezelfde standaard uitleg. Ik heb autisme en heb dit steeds vermeld. Dit is een mail naar Vinted. Beste,Mijn account op Vinted is definitief geblokkeerd, maar ik weet niet waarom. Ik ben steeds vriendelijk naar iedereen toe, ook Vinted. Ik kreeg de melding dat ik in beroep kon gaan en mijn bewijzen, waarin ik aantoon dat ik onterecht geblokkeerd was, kon voorleggen. Ik dacht zelf dat dit misschien te maken had met mijn recente aankopen. Ik had nl. een paar vesten van Puma en Bjorn Borg gekocht, dus dacht Vinted misschien dat ik deze wou door verkopen? Ik had er het raden naar. Het is natuurlijk onmogelijk om foto' en bijlagen mee te sturen samen met een verklarende uitleg als je niet weet waarom je definitief geblokkeerd bent. Ik probeer mijzelf uit te leggen. Ik heb autisme en koop daarom dezelfde merken (zie bijgevoegde foto's). Op de foto's van de topjes zie je 6 zwarte en 6 witte topjes. Het moet een even aantal zijn, alle labels moeten verwijderd zijn en ze zijn van exact hetzelfde merk. Op de foto's van de t-shirt BH's zie je dat de labels weg zijn en het is weer een even aantal van hetzelfde merk. Het is steeds dezelfde t-shirt BH enkel in verschillende kleuren. Op de foto's van de sokken zie je op de bovenste rij mijn lente- en herfstsokken, weer een even aantal van hetzelfde merk, maar wel in verschillende kleuren en ze zijn per kleur gestapeld. De onderste rij (links) zijn mijn wintersokken (weer hetzelfde merk en even aantal). Op de onderste rij( rechts) liggen mijn enkelsokken, weer een even aantal, hetzelfde merk, wel in verschillende kleuren.Het is zelfs zo dat als bv. H&M mijn zwarte en witte topjes niet meer zou verkopen dat ik mijn huidige topjes allemaal moet weggooien en 6 nieuwe exact dezelfde topjes moet zoeken. Geloof mij vrij dit is zeer duur, tijdrovend, geeft mij veel stress en maakt mij enorm angstig. De wereld/maatschappij is niet autisme vriendelijk.Het is zeer moeilijk om mijn autisme volledig te kunnen uitleggen en ik voel mij nu benadeeld, beschaamd door Vinted. Hetgeen waarvoor jullie accounts blokkeren nl. discrimineren en een persoon met een handicap aanvallen/beledigen, doet Vinted nu met mij.En jullie geven mij dan nog niet eens de exacte reden waarvoor ik geblokkeerd ben en waarom mijn account is verwijderd.Ik begin al door te krijgen dat jullie mijn mail helemaal niet lezen. Dit was nu weeral de 2de werknemer die mij een voorgeprogrammeerd antwoord gaf en dus duidelijk mijn mail niet heeft gelezen. Lees aub mijn mail.Gelieve mij de exacte reden van blokkering/verwijdering account te geven.Gelieve om mij om meer bewijs ofzo te vragen, indien nodig.Gelieve mijn account terug vrij te geven.Gelieve mij nu eindelijk een gepaste oplossing te geven. Dit zijn toch heel rare toestanden daar bij Vinted. Beeld je eens in dat uw baas naar u toe komt en zegt dat je ontslagen bent. Uw eerste vraag zal zijn : waarom?. Ge krijgt hierop geen antwoord, maar de baas zegt dat als je hem het juiste bewijs geeft, hij uw ontslag zal terug draaien. De volgende vraag is over wat het gaat en de baas loopt gewoon weg. Awel, dit doet Vinted bij mij.Geef mij aub de exacte reden, zodat ik het correcte bewijs kan geven.Eva

Berichten (34)

VINTED

Naar: E. V.

12/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

12/03/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

E. V.

Naar: VINTED

18/03/2024

Geen idee of Vinted, zoals ze zelf beweren, nog met mijn case bezig zijn. Volgens Michael van Vinted is mijn case en mijn bewijs al bekeken en word mijn account definitief geblokkeerd. Ik ben blijkbaar een speciaal geval, want hoelang kan het duren om een onderzoek te voeren. Blijkbaar langer dan een week.....

VINTED

Naar: E. V.

18/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

E. V.

Naar: VINTED

28/03/2024

Ik weet zelfs niet of Vinted wel bezig is om mijn account te deblokkeren? Ze hebben éénmaal geantwoord en sindsdien is het doodstil langs de kant van Vinted. Ik krijg ook geen enkele informatie van Vinted waarom mijn account definitief gesloten werd. Hoe kan je in godsnaam weten wat er fout is gelopen, want je krijgt geen exacte reden. Ik wacht nog maximum 1 week en dan schakel ik gewoon een advocaat in. Ik ben genoeg aan het lijntje gehouden.

VINTED

Naar: E. V.

28/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

28/03/2024

Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Benas Team Vinted

VINTED

Naar: E. V.

30/03/2024

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/69560186/1712222068/3747700b8cf1c9a77614f2d460417dfbHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team

E. V.

Naar: VINTED

30/03/2024

Hi,Dit kun je toch niet menen. Is dit het antwoord van Vinted? Volgens hun laatste bericht waren ze nog met mijn zaak bezig. Nogmaals, gelieve nu eens een zeer duidelijk antwoord te geven.Ik weet zelfs niet of Vinted wel bezig is om mijn account te deblokkeren? Ze hebben éénmaal geantwoord en sindsdien is het doodstil langs de kant van Vinted. Ik krijg ook geen enkele informatie van Vinted waarom mijn account definitief gesloten werd. Hoe kan je in godsnaam weten wat er fout is gelopen, want je krijgt geen exacte reden. Ik wacht nog maximum 1 week en dan schakel ik gewoon een advocaat in. Ik ben genoeg aan het lijntje gehouden.

VINTED

Naar: E. V.

30/03/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

30/03/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

E. V.

Naar: VINTED

07/04/2024

Hallo Vinted?????

VINTED

Naar: E. V.

07/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

07/04/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

E. V.

Naar: VINTED

16/04/2024

Vinted !!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!Het lijkt erop dat jullie deze klacht al hebben ontvangen en ermee bezig zijn sinds 12/03/2024. We gaan nu niet liegen of belachelijk doen, maar zo'n grote vis ben ik ook niet dat deze zaak al meer dan een maand aansleept. Jullie verplichten mij bijna om een advocaat te nemen om dit op te lossen of jullie hopen dat ik het opgeef. Ik vind het ronduit schandalig hoe jullie uw klanten en mij behandelen. Neem eens een beslissing. En nu maar wachten op het automatisch antwoord. Laat eens een echt persoon antwoorden.

VINTED

Naar: E. V.

16/04/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

16/04/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

E. V.

Naar: VINTED

04/05/2024

Hallo Vinted !!!!!!!!¡!!!!!!!!!!!!Het lijkt erop dat jullie deze klacht al hebben ontvangen en ermee bezig zijn sinds 12/03/2024. We gaan nu niet liegen of belachelijk doen. Vinted is mijn zaak helemaal niet aan het bekijken, want dit sleept al meer dan een maand aan. Vinted verplicht mij bijna om een advocaat te nemen om dit op te lossen of Vinted hoopt dat ik het opgeef. Ik vind het ronduit schandalig hoe jullie uw klanten en mij behandelen. Ik had echt gehoopt dat we dit op een volwassen manier hadden kunnen oplossen. Neem eens een beslissing.En nu maar wachten op het automatisch antwoord.Laat eens een echt persoon antwoorden.

VINTED

Naar: E. V.

04/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

04/05/2024

Hi, Eva,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Cindy Vinted

E. V.

Naar: VINTED

15/05/2024

Hallo???????????????????????????????Dit duurt nu al meer dan 2 maanden. Vinted kan echt niet meer bezig zijn met het onderzoeken van mijn case. Echt een geweldige klantenservice van Vinted. Account wordt geblokkeerd en je krijgt nog niet eens een exacte reden waarom. Hoe kan je dan bewijzen dat Vinted een fout heeft begaan. Ik wil nu eindelijk eens een antwoord. Ik wacht nog exact 2 weken en dan zet ik er een advocaat op. Ik heb namelijk recht op een gratis advocaat, dus los het met mij op of met mijn advocaat. Aan Vinted de keus......

VINTED

Naar: E. V.

15/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

E. V.

Naar: VINTED

15/05/2024

Dit hoort nog bij het vorige bericht. Bewijs van afspraak om een advocaat in te huren. Indien Vinted niet met een oplossing komt, dan gaat de afspraak door. Ik heb lang genoeg gewacht

VINTED

Naar: E. V.

15/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

15/05/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

15/05/2024

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

E. V.

Naar: VINTED

16/05/2024

???????????Dank u voor het automatische bericht wederom. Het doet mij echt een plezier dat vinted zich zo hard inzet voor zijn klanten. Ik moet het onderzoek van vinted afwachten? Na meer dan 2 maanden wachten is mijn geduld echt op. Ik ga er een advocaat opzetten, misschien dat vinted dan wel in actie zal schieten. Mijn afspraak staat al vast. Ofwel lost vinted het met mij op, ofwel met mijn advocaat. Hierbij het bewijs van afspraak. Ik wacht met heel veel genoegen het automatische antwoord af

VINTED

Naar: E. V.

16/05/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: E. V.

16/05/2024

Dear reader, This message confirms receipt of your email. We will reply as soon as possible. Yours sincerely,Kevin Vinted

VINTED

Naar: E. V.

17/05/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

E. V.

Naar: VINTED

15/06/2024

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANTWOORD!!!!!!!!!!!!!!!

E. V.

Naar: VINTED

19/06/2024

Hallo¡!!!!!!!!¡!!!!!

E. V.

Naar: VINTED

24/06/2024

Kan Vinted nu eindelijk eens met een oplossing komen? Deze vraag naar Vinted is via deze site gestart op 30 maart 2024 en nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op de vraag dat mijn account onterecht is geblokkeerd

E. V.

Naar: VINTED

09/07/2024

Hallo¡!!!!!!!!!!!!!!!!

Bemiddeling door Testaankoop 24 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform