Terug

Account activeren niet mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. D.

Naar: BASE

26/10/2024

Beste, Sinds deze week zijn wij overgestap van Telenet naar Base (Internet +tv). Sinds de installatie kunnen wij geen account aanmaken door een fout in jullie systeem. Wat wil zeggen dat wij al sinds de overschakeling 4 dagen geleden geen tv kunnen kijken. Na 5 maal telefonisch contact opgenomen te hebben met de klantendienst en telkens geen oplossing te krijgen. Waarbij ook iemand gewoon de telefoon inhaakte. Is het laatste wat ze ons nu zeggen dat we een Base nummer moeten aanmaken met een herlaadkaart en zo aan ons account koppelen. En dan gewoon het nr niet gebruiken. Dat vind ik geen oplossing… Want sowieso zullen wij dat nr ooit nodig hebben voor een verificatie of zo. En ondertussen betaal ik voor diensten die ik niet kan gebruiken. U biedt mij geen oplossing voor een probleem dat bij jullie ligt. Misschien via deze weg komt er wel juiste aandacht en oplossing, want via de telefonische klantendienst komt er niks uit de bus.

Berichten (1)

BASE

Naar: S. D.

29/10/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hier wel. CaseId: S-31008784 Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, BASEVolg ons op Contacteer BASE Webshop Telenet Group NV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België base.be tel. +32 486 19 19 99 KBO/BTW (BE)0462.925.669 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE15 0018 3201 2930 statement Algemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform