Terug

Accomodatie onveilig + niet hygiënisch

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. D.

Naar: BOOKING.COM

05/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 12/06 heb ik bij u een verblijf geboekt met boekingsnummer 4558956569. Hiervoor betaalde ik € 447,49 euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om : - penetrante geur in de hele woning - Vervuilde inkom met o.a. schoenrek met gebruikte vuile schoenen, gat in de inkomvloer, loshangende platen aan plafond,... zie foto's - Onveilige afwerking in de traphal (loshangende platen boven het hoofd,...) - vette vlekken en vingerafdrukken of microgolf en alle kastdeuren, weggenomen/afgebroken plint aan keukenkast - afwas stond nog op het aanrecht (weliswaar afgewassen of afgespoeld??) - resten van (brood)kruimels en ander vuil op zowel vloer als eettafel - rottende voedingsresten in de diepvries - vuilresten in de jacuzzi/hot tub (die trouwens niet gevuld was en deze vul je niet in een uurtje! was en geen handleiding voorhanden want houtgestookt) - loshangende en ontbrekende planken rondom - vuile gebruikte BBQ op het terras - vuile en met eetresten besmeurde ofyr (plancha BBQ - rode toestel op de foto's) - Alle tuinmeubilair was heel vuil (witte? PVC stoelen en tafels in de tuin onbruikbaar wegens te vuil) - De houten tuintafel was heel vuil en onveilig voor gebruik (loshangende planken) Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de 14 dagen het bedrag van 447,49 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Julie Debunne +32486441005 Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken

Berichten (8)

BOOKING.COM

Naar: J. D.

23/01/2025

------------------------------------ Somaya A. (CS Global) 23 jan 2025 11:39 CET Your reference: @@REF_ID@be44867b43dd0c3645@REF_ID@@ Our reference: 4558956569 Dear Testaankoop, We hereby confirm receipt of your email, which has been forwarded to Booking.com's legal department. We are prepared to investigate the matter thoroughly, and for us to be able to do so. We kindly request that you provide us with the following documents: -Reservation number and Pin code. -Email address used to place the booking. -Name of the property. We look forward to your response so we can address the issue appropriately. Kind regards, Somaya A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6Y3YP1-X6MEV]

BOOKING.COM

Naar: J. D.

12/02/2025

------------------------------------ Somaya A. (CS Global) 12 feb 2025 07:16 CET Your reference: @@REF_ID@be44867b43dd0c3645@REF_ID@@ Our reference: 4558956569 Dear Testaankoop, We hereby send you a reminder, as we have not received a response to our email on the 23rd of January 2025. Please send us the requested documents at your earliest convenience so that we can look further into your claim. We are still prepared to investigate the matter thoroughly, and for us to be able to do so. We kindly request that you provide us with the following documents: -Reservation number and Pin code. -Email address used to place the booking. -Name of the property. We look forward to your response so we can address the issue appropriately. Kind regards, Somaya A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6Y3YP1-X6MEV]

J. D.

Naar: BOOKING.COM

17/02/2025

Dear Somya, Reservation number : 4558956563 - Pincode 5823 e-mail : dessein_debunne@yahoo.com name of the property : le monrepos avec jacuzzi nordique Kind Regards, Julie

BOOKING.COM

Naar: J. D.

04/03/2025

------------------------------------ Somaya A. (CS Global) 4 mrt 2025 14:43 CET Your reference: @@REF_ID@be44867b43dd0c3645@REF_ID@@ Our reference: 4558956569 Dear Testaankoop, Thank you for responding to our email and providing the information requested. We kindly ask you to re-send the images that you have attached to your claim on the 5th of August 2024, as we are unable to open them. We look forward to your response so we can address the issue appropriately. Kind regards, Somaya A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6Y3YP1-X6MEV]

J. D.

Naar: BOOKING.COM

11/03/2025

Beste Somaya, In bijlage de afbeeldingen van het origineel bericht. Ik ben ook nog in het bezit van 2 video's die we ter plaatse hebben gemaakt. Wat zou U ervan vinden als U een verblijf in dergelijke toestand aantreft? De toestand van het verblijf strookte helemaal niet met de afbeeldingen en beschrijving op jullie website. Met vriendelijke groeten, Julie Debunne +32486441005

J. D.

Naar: BOOKING.COM

20/04/2025

Dear Somaya, on 11/03 we've send you again all the photo's we took at the appartment and in the garden. We didn't receive any reaction from you. I don't understand why it is so difficult to see that the photo's speek for themselves. We're talking about a gesture from a big firm to a small but loyal client. In terms of customer service and satisfaction, this makes a big difference. Maybe a customer complaint grouping is the only way big players are willing to take responsability. Kind regards, Björn

BOOKING.COM

Naar: J. D.

23/04/2025

------------------------------------ Somaya A. (CS Global) 23 apr 2025 10:57 CEST Your reference: @@REF_ID@be44867b43dd0c3645@REF_ID@@ Our reference: 4558956569 Dear Björn, Thank you for your email regarding the photos you sent. We appreciate your patience and understand the importance of your concern. To ensure a fair resolution, we are re-investigating the matter. We will get back to you with a definitive decision by the 29th of April. We value your loyalty and aim to resolve this issue to your satisfaction. Thank you for your understanding. Kind regards, Somaya A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6Y3YP1-X6MEV]

BOOKING.COM

Naar: J. D.

28/04/2025

------------------------------------ Somaya A. (CS Global) 28 apr 2025 18:11 CEST Your reference: @@REF_ID@be44867b43dd0c3645@REF_ID@@ Our reference: 4558956569 Dear Björn, We would like to inform you that we have processed a refund of 447.49 EUR as Cash credits as requested to the customer's Booking.com wallet. The refund amount should be reflected within the next 48 hours. Please let us know if you require any further information regarding this matter. Kind regards, Somaya A. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [6Y3YP1-X6MEV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform