Geachte mevrouw,
Ik bij u een verblijf geboekt met reserveringsnummer HA-KKW02X, logementsnummer 1964996 en accomodatienummer 1789458. Hiervoor betaalde ik 2.491,62 euro en daarbovenop nog eens 250 euro kuiskosten (totaal = 2.741,62 euro). Deze accomodatie hebben wij gehuurd van 23 mei 2025 - 25 mei 2025.
Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om:
• WC-bril van een aantal toiletten ontbreekt
• WC spoelt niet goed door
• Sommige toiletten hebben geen deur
• Heel stoffig en onhygiënische dekens
• BBQ-rooster is niet meer proper te krijgen en dus ook niet bruikbaar
• Veel schimmel in de ‘feestzaal’
• Het regent binnen in de feestzaal
• Scheuren in de muur zijn met tape geplakt
• Trapleuning die met tape vast is gemaakt
• Je kan de douches niet deftig afsluiten
• Een afgebroken lavabo die in een vuilniszak is gestoken en nog aangesloten is
• We hadden geen toegang tot het zwembad doordat het nog niet gekuist is
• Een raam die niet meer dicht kan
• De lavabo is zeer smerig in de keuken
• De afvoer van de kleine wasbak in de keuken lek enorm hard en is niet bruikbaar
• De vaatwasmachine is niet bruikbaar
Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb.
Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het volledige bedrag van 2.741,62 euro op mijn bankrekening te willen betalen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie bewijs gebreken
• Kopie betalingsbewijs