Terug

Accomodatie niet aan de verwachte normen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

J. R.

Naar: Abritel - HomeAway

31/05/2025

Geachte mevrouw, Ik bij u een verblijf geboekt met reserveringsnummer HA-KKW02X, logementsnummer 1964996 en accomodatienummer 1789458. Hiervoor betaalde ik 2.491,62 euro en daarbovenop nog eens 250 euro kuiskosten (totaal = 2.741,62 euro). Deze accomodatie hebben wij gehuurd van 23 mei 2025 - 25 mei 2025. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om: • WC-bril van een aantal toiletten ontbreekt • WC spoelt niet goed door • Sommige toiletten hebben geen deur • Heel stoffig en onhygiënische dekens • BBQ-rooster is niet meer proper te krijgen en dus ook niet bruikbaar • Veel schimmel in de ‘feestzaal’ • Het regent binnen in de feestzaal • Scheuren in de muur zijn met tape geplakt • Trapleuning die met tape vast is gemaakt • Je kan de douches niet deftig afsluiten • Een afgebroken lavabo die in een vuilniszak is gestoken en nog aangesloten is • We hadden geen toegang tot het zwembad doordat het nog niet gekuist is • Een raam die niet meer dicht kan • De lavabo is zeer smerig in de keuken • De afvoer van de kleine wasbak in de keuken lek enorm hard en is niet bruikbaar • De vaatwasmachine is niet bruikbaar Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de 5 dagen het volledige bedrag van 2.741,62 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 20 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform