Beste, Ik boekte een bungalow die werd verhuurd op camping Le Roptai in Ave et Auffe in België. Toegekomen op de bestemming bleek het geen bungalow te zijn, maar een oude aftandse caravan die bovendien heel vies was. Niet alleen was alles doodop versleten, het was er in weken niet meer gepoetst en de warmwatergeiser lekte water op de micro-oven en koelkast en was bovendien niet reglementair geplaatst, wat een risico inhield voor CO² vergiftiging en kortsluiting met brand als gevolg. ik heb onmiddellijk gebeld naar Booking Brussel, maar kreeg als antwoord dat de verhuurster mijn boeking niet wou annuleren. Maar omdat wij in tijden van Covid niet in zo'n smerig kot wilden verblijven, zijn wij weg gegaan. Ik heb aan booking.com in Nederland op 26 augustus 2020 een aangetekende brief gestuurd met 2 bladzijden gedetailleerde uitleg over de mankementen met bijgevoegd 22 foto's op A3 formaat om mijn beweringen te staven. Het enige dat ik tot nu toe heb ontvangen is een berichtje op mijn telefoon dat de verhuurster mijn geld niet wil terug geven. Maar ik wil dat booking mijn geld terug geeft, want zij hebben een caravan verhuurd onder noemer van familiebungalow, die dan verder totaal niet voldoet aan de minimum vereisten inzake veiligheid en hygiëne. Booking zegt niet verantwoordelijk te zijn voor de foto's omdat die door verhuurders worden geplaatst, maar ik vind dat booking moet nagaan of de accommodatie wel degelijk strookt met de foto's. Anders kan je foto's van een villa plaatsen en de mensen op een hooizolder te slapen leggen. Ik wil mijn geld, € 420 terug, want ik heb de rest van onze vakantieweek in andere accommodaties moeten logeren en die ook nog eens moeten betalen. Ik wil ook dat booking deze verhuurder schrapt uit hun aanbiedingen voor er ongevallen gebeuren of mensen er ziek worden.