Terug

accommodatie voorziening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Belvilla

17/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/10/2024, een villa geboekt in Kroatië via uw diensten. Ik stelde echter vast toen we arriveerde het beloofde zwembad, dat mede geadverteerd stond , niet bruikbaar was en zelfs zeer smerig was. Dit heeft geleid , na een onderhoud met verschillende van uw diensten , dat we beslist hebben daar niet te verblijven ,en een andere accommodatie hebben moeten zoeken waar het zwembad wel in orde was . Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 27/10/2025 een gepaste reactie en dito vergoeding voor onze financiële en morele schade die we geleden hebben. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

Belvilla

Naar: E. D.

24/07/2025

Beste Testaankoop-team, Bedankt voor het doorsturen van de klacht van de heer Eric De Laet via uw platform. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden aan de heer De Laet voor het ongemak of de teleurstelling die hij mogelijk heeft ondervonden tijdens zijn recente boeking bij ons in Kroatië onder reserveringsnummer 12 QB FV PX. Na zorgvuldig intern onderzoek van de zaak en de bijbehorende bijlagen willen we de volgende verduidelijkingen met u delen: -De gast meldde dat het zwembad bij de accommodatie bij aankomst onbruikbaar en vuil was, wat begrijpelijkerwijs van invloed was op hun vakantie-ervaring. -We willen graag benadrukken dat, volgens het officiële verblijfsticket en de accommodatiebeschrijving, het zwembad bij deze villa geopend is tussen 12 juni en 17 september. De aankomsatum van de gast was 10 juni, wat vlak voor de officiële openingsdatum van het zwembad valt. -We erkennen ten volle dat dit mogelijk niet voldoende duidelijk was voor de gast op het moment van boeken en we betreuren de ontstane verwarring ten zeerste. - Bovendien besloot de gast de accommodatie te verlaten na overleg met ons serviceteam. We willen echter ook opmerken dat er tijdens het verblijf geen SOS- of noodcontact is geweest, wat een belangrijk protocol is om direct ondersteuning ter plaatse te activeren. - Op basis van onze bevindingen kwam de accommodatie overeen met de boekingsbeschrijving en was er geen sprake van een servicefout van de huiseigenaar of Belvilla met betrekking tot de aangeboden faciliteiten. Desalniettemin hebben we, in lijn met onze klantgerichte aanpak en als gebaar van goede wil, de heer De Laet 10% korting (maximaal € 100) aangeboden, geldig voor elke toekomstige boeking binnen de komende drie jaar. We vertrouwen erop dat dit antwoord duidelijkheid biedt en onze toewijding aan het respectvol en constructief oplossen van klantproblemen aantoont. Mocht de gast gebruik willen maken van de aangeboden korting of verdere vragen hebben, dan staat ons team volledig tot uw beschikking voor ondersteuning. Met vriendelijke groet, Domenico Belvilla Care E: service-nl@belvilla.nl T:+31 882021212 I:www.belvilla.nl Belvilla Services B.V., P.O. Box 2051, 5600 CB Eindhoven, The Netherlands 17061015 NL008476196B01 Belvilla Services B.V. is a service provider for Belvilla AG. Part of the family: This message may contain confidential and proprietary information. If you are not the intended recipient, you should not copy or use this message for any purpose, nor disclose its contents to any other person. Please notify the sender immediately if you have received this message in error and delete the message from your system. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information may have been intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. We do not therefore accept liability for any errors or omissions in the contents of this message or any attachments which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. Subject to applicable law, we reserve the right to monitor all e-mail communications. Please consider the environment before printing this e-mail. Op 17 Jul 2025 18:00:26 schreef klachten@test-aankoop.be: accommodatie voorziening ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

E. D.

Naar: Belvilla

25/07/2025

beste ik heb u antwoord gelezen op mijn klacht maar ben geenszins akkoord , want u beweerd dat in het officiële verblijf ticket instaat dat het zwembad (prive) open is van 12 juni t/m 17 september. en dat ik op 10 juni ben aangekomen. wel ik heb in bijlage het verblijf ticket dat jullie per mail hebben gestuurd naar mij ,aangeduid met een rode kader , de datum wanneer jullie het ticket hebben opgestuurd per mail ook de datum wanneer ik ben aangekomen en vertrokken en ook de datum van de opening van het zwembad . hopelijk zie je nu jullie fout in ,zodat ik geen juridische stappen moet ondernemen en mij gepast gaat vergoeden . grtz eric

Bemiddeling door Testaankoop 11 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform