Terug

Absurde Service Plus garantieregeling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VANDEN BORRE

17/08/2022

Onze Bosch wasmachine met Service Plus garantie waarvoor we 119 euro extra betaalden was defect (fabricagefout) waardoor ik contact opnam met de klantendienst om een technieker te laten komen. Ondertussen één maand zonder wasmachine en geen vervangtoestel gekregen te hebben zijn er ook drie techniekers langsgeweest waarbij de laatste de conclusie trekte dat het toestel niet te herstellen was en dat er een nieuw toestel gekozen kon worden. Na een bezoek aan de Vande Borre filiaal krijgen we te horen dat we de volledige prijs van het nieuw toestel moeten betalen, weliswaar met een terugnamekorting van 174,40 euro en dat de zogezegde service plus 'garantie' dat niets voorstelt, verlengd wordt. Voor het nieuw toestel dat in voorraad is moeten we dan ook nog eens twee weken wachten eer het geleverd wordt. Dus in totaal anderhalve maand zonder wasmachine, slechte communicatie, slechte service. Ondertussen elders zelfde wasmachine gekocht dat dag na bestelling geleverd werd. Vanden Borre verliest trouwe klanten. Gewenste oplossing is dat de resterende tegoeden worden terugbetaald op mijn rekeningnummer.

Berichten (5)

VANDEN BORRE

Naar: K. D.

22/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. D.

Naar: VANDEN BORRE

22/08/2022

Beste Dominique,26/08/2022 is de ophaling van het defect toestel voorzien. Het rekeningnummer voor terugbetaling is BE67 7310 2464 9287.

VANDEN BORRE

Naar: K. D.

23/08/2022

Beste,Bedankt voor je antwoord.Er is echter ook een levering voorzien op 26/08 van een nieuwe wasmachine Electrolux.Wens je dit nieuwe toestel te annuleren en enkel de terugname en terugbetaling van de defecte Bosch-wasmachine ?Vriendelijke groeten,Dominique

K. D.

Naar: VANDEN BORRE

23/08/2022

Inderdaad. Enkel terugbetaling. Vriendelijke groeten

VANDEN BORRE

Naar: K. D.

24/08/2022

Beste,We zullen dan enkel het defecte toestel komen terughalen op 26/08 (nieuwe wasmachine werd geannuleerd)Na terugname van de wasmachine, zal de terugbetaling van 174,40 euro uitgevoerd worden, zoals overeengekomenVriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform