Onze Bosch wasmachine met Service Plus garantie waarvoor we 119 euro extra betaalden was defect (fabricagefout) waardoor ik contact opnam met de klantendienst om een technieker te laten komen. Ondertussen één maand zonder wasmachine en geen vervangtoestel gekregen te hebben zijn er ook drie techniekers langsgeweest waarbij de laatste de conclusie trekte dat het toestel niet te herstellen was en dat er een nieuw toestel gekozen kon worden. Na een bezoek aan de Vande Borre filiaal krijgen we te horen dat we de volledige prijs van het nieuw toestel moeten betalen, weliswaar met een terugnamekorting van 174,40 euro en dat de zogezegde service plus 'garantie' dat niets voorstelt, verlengd wordt. Voor het nieuw toestel dat in voorraad is moeten we dan ook nog eens twee weken wachten eer het geleverd wordt. Dus in totaal anderhalve maand zonder wasmachine, slechte communicatie, slechte service. Ondertussen elders zelfde wasmachine gekocht dat dag na bestelling geleverd werd. Vanden Borre verliest trouwe klanten. Gewenste oplossing is dat de resterende tegoeden worden terugbetaald op mijn rekeningnummer.