BesteIk ben op 14/06 betrokken geweest bij een kettingbotsing op de E17 richting Gent op weg naar het werk.Uiteraard komt hier heel wat bij kijken zoals het contacteren van de werkgever, collega's, verzekering, garage contacteren, ...Tussen het regelen door ben ik dan ook nog eens blijven doorwerken. Op 17/06 had ik een afspraak bij de garage voor een expertise. Daar toegekomen wist de man die mijn expertise deed te zeggen dat de auto te zwaar beschadigd was om nog mee rond te rijden, en ik kreeg dus onverwacht een vervangwagen mee.Thuis toegekomen met de vervangwagen dacht ik er aan dat ik Parko ging moeten contacteren ivm het feit dat ik tijdelijk en onverwacht een nieuwe wagen mee had. Ik stap uit en bel naar Parko, daar verwezen ze mij door naar hun e-locket.Eens binnenshuis heb ik van zodra ik kon de nummerplaat gelinkt aan mijn bewonerskaart asap doorgegeven voor wijziging. Echter kreeg ik voor de tijd dat mijn wijziging nog niet doorgekomen was, alsnog een boete aan de voorruit.Ik probeerde Parko uit te leggen dat ik normaal een bewonerskaart heb, en het dus absurd is dat ik een boete zou moeten betalen voor een wagen die ik last-minute meegekregen heb, en waarvan ik de wijziging asap doorgegeven heb.In Gent geldt een bewonerskaart bijvoorbeeld vanaf de dag dat de aanvraag gedaan werd.Had ik het dagen op voorhand geweten, had ik de wijziging uiteraard veel eerder kunnen doorgeven.Naast de emotionele en fysieke impact die voorgaand incident met zich teweeg brengt, probeer ik alsnog door alle drukte heen zo goed mogelijk met alles in orde te zijn. Dat Parko dan geen greintje menselijkheid kan tonen, duid enkel op een op geldbelust bedrijf.