Terug

absurd hoog voorschot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: ELEGANT

13/11/2022

Beste, volgens een berekening van jaarverbruik via het bureau besparenkan.be ,heb ik in augustus de overstap van engie naar elegant gemaakt omdat ik bij elegant 360 euro voorschot per maand zou betalen voor mijn energie aan een goedkoper variabel tarief dan bij engie. Nu krijg ik plots een voorschot factuur van 1007 euro????? Absurd! Dat kunnen wij als gezin niet eens betalen. Ook ons verbruik rechtvaardigt absoluut geen 1007 euro per maand. Contact opnemen met elegant lukt echter niet,ze zijn werkelijk NIET bereikbaar ! Ik heb intussen de domiciliëringen van hen geblokkeerd want dit waanzinnig bedrag mag niet van mijn rekening gaan. Als ik als nieuwe klant met een andere login op hun eigen site een simulatie maak kom ik op een voorschot van 350 euro per maand,volgens ons verbruik,dus die 1007 euro is PUUR BEDROG.Ik ben toch niet de bank van Elegant?Graag asap uw hulp,Alvast bedankt.Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform