Terug

Absurd gedrag van Chauffeur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/05/2024

6 dozen worden uit de auto gesleept en voor de deur gegooid. Waarde van de inhoud is meer dan 2000 euro, Chauffeur weigert de dozen naar binnen te brengen

Berichten (11)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

08/05/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Graag parcel nummer van uw pakketten (min 1) aub dat we deze in onze systeem kunnen terugvinden.Dank uMvgChristine

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/05/2024

U heeft toch het case nummer, daarin staat alles beschreven inclusief de pakketnummersNiet weer de bal bij ons neerleggen zelf ook even enige energie hier in steken.klachtennummer: GCS-210598

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

08/05/2024

Beste Mhr TingaWat bedoelt U met case nummer?Bij uw referentie GCS-210598 kan ik geen zending vinden en op de foto is het etiket onleesbaar, dus kan ik ook niets terugvinden.Wat betreft de levering zonder pakketnummer, kan ik niet achterhalen welke chauffeur het was, dus ik kan ook geen klacht tegen hem indienen.Hieronder staan enkele items die ik op uw naam heb gevonden, maar omdat ze door verschillende bestuurders zijn geladen, moet ik weten over welke we het hebben.Wat problematische leveringen betreft, is het duidelijk dat het weggooien van pakketten volledig uit den boze is en door onze diensten streng bestraft wordt.Onze procedures en voorschriften zijn streng op dit gebied en we verontschuldigen ons nogmaals als dit het geval was toen uw pakketten werden afgeleverd.Wat betreft leveringen binnen - deze moeten op deurhoogte op de stoep gebeuren, wat betekent dat chauffeurs vóór uw deur moeten leveren, maar op geen enkele manier verplicht zijn om naar binnen te gaan om binnen of in verschillende kamers te leveren.MvgChristine

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/05/2024

Zie bijgaande het antwoord van GLS op 10 april waar we nooit meer iets op gehoord hebben.Het was een zending uit Duitsland met een waarde van meer dan 2000 euro

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

08/05/2024

Wij zijn een bedrijf, wij krijgen dagelijks leveringen, nog nooit meegemaakt dat een chauffeur de goederen niet bij ons in de winkel neerzet. Alle verzendbedrijven komen al 20 jaar bij ons in de zaak, nog nooit een probleem gehad, behalve met deze chauffeur die de dozen uit de auto sleept en gewoon voor de deur neer smijt

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

10/05/2024

Beste,Is het mogelijk voor u om ons een pakketnummer te bezorgen zodat we dit kunnen laten onderzoeken bij ons depot ?Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

10/05/2024

Beste,Bedankt.Wij nemen contact op met ons depot om hierover feedback te krijgen.Wij houden u zo snel mogelijk op de hoogte.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/05/2024

Track and trace rapport al in een eerder antwoord. !!

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

14/05/2024

Beste Mhr TingaHet onderzoek is momenteel nog lopend, wij nemen dit op met ons depot en houden u zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. T.

16/05/2024

Beste Mhr TingaWe hebben een feedback ontvangen van de bestuurder.Hij verontschuldigt zich als zijn gedrag in een kwaad daglicht werd gesteld en vraagt u om hem te vergeven. Hij zal de volgende keer voorzichtiger zijn.MvgChristine

J. T.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/05/2024

Waarom moet dit dan allemaal via testaankoop? We hebben dit reeds meerdere malen aangegeven bij GLS en krijgen gewoon geen antwoord, het gedrag van de chauffeur en GLS zelf is precies hetzelfde, geen enkel respect voor de klant. Wij verwachten dat de chauffeur zelf bij ons langskomt en zijn excuses aanbied voor zijn absurd belachelijke gedrag.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform