Terug

Absolute wanpraktijken facturatiedienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: VAN MARCKE

20/10/2023

-5 sterren. Absolute wanpraktijken. Eigen klantendienst kan facturatiedienst niet bereiken via telefoon of fysiek. Enkel interne nota.Nooit een factuur ontvangen alleen herhalingen, aanmaningen en nalatigheidskosten.1 simpele vraag: bezorg me een detail van de factuur.Tientallen keren via de klantendienst een interne nota laten opmaken, talloze emails naar factuurvmsSpelletje al aan de gang van 31/01/23. Dit is echt geen service en tijdrovend, frustrerend, vreselijk, ...

Berichten (1)

J. T.

Naar: VAN MARCKE

07/11/2023

Herinnering.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform