Terug

Abonnementsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

Y. W.

Naar: Testaankoop

16/07/2025

Ik heb al een paar mails gestuurd met de vraag ons abonnement op te zeggen omdat we het niet gebruiken, maar ik blijf maar betalen voor een abonnement dat ik al een paar keer probeerde op te zeggen

Berichten (4)

Testaankoop

Naar: Y. W.

16/07/2025

Beste Abonnee, We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/08/2025. Een laatste bijdrage van € 11,08 voor de maand juli werd aangeboden op 04/07/2025 via domiciliëring. De domiciliëring wordt nadien automatisch gestopt. Indien wij deze bijdrage niet kunnen innen via domiciliëring zal je hiervoor een overschrijving ontvangen. Daar onze adressenlijst steeds op voorhand opgesteld wordt, is het mogelijk dat het tijdschrift nog verstuurd wordt. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. Er is inderdaad geen abonnementsverplichting. Wanneer je onze magazines niet langer wenst te ontvangen, kan je je abonnement stopzetten door ons dit minstens 15 werkdagen vóór het einde van de maand te laten weten. Dit kan via: * De contactpagina op onze website (klik op de oranje knop ‘Contacteer ons’) * Per brief * Telefonisch via 025423200 Na controle zien we dat we je eerste verzoek tot stopzetting ontvingen we op 16/07/2025, via ons klachtenplatform. We hebben echter geen eerdere e-mail of schriftelijke aanvraag kunnen terugvinden. Indien je toch eerder contact met ons hebt opgenomen, zou je ons dan een afschrift of bewijs van communicatie kunnen bezorgen? Dan bekijken we graag de situatie verder. Let op: berichten naar een no-reply adres bereiken ons niet en worden dus niet als bewijs beschouwd. Dit geldt bijvoorbeeld voor nieuwsbrieven, die automatisch worden verstuurd. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

Y. W.

Naar: Testaankoop

17/07/2025

Ik heb 3 keer via de site gevraagd om het op te zeggen en ik heb 3 keer bevestiging gekregen dat jullie mijn vraag ontvangen hadden

Testaankoop

Naar: Y. W.

18/07/2025

Beste, Hartelijk dank voor het doorsturen van de schermafbeeldingen. We stellen vast dat deze aanvragen jammer genoeg niet correct gelinkt of opgenomen zijn in uw dossier. We geven dit intern door en laten het verder nakijken door onze technici, zodat dit in de toekomst vermeden kan worden. We merken op dat uw eerste opzeggingsaanvraag op 04/06 werd verstuurd. Hierdoor mocht de bijdrage voor de maand juli niet meer aangerekend worden. We gaan deze bijdrage dan ook zo spoedig mogelijk terugstorten. Onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

Y. W.

Naar: Testaankoop

18/07/2025

Geachte mevrouw, meneer, Geen probleem. Als het niet bij jullie was toegekomen, is het geen onwil van jullie uit. Het probleem is gewoon dat wij een kindje met een beperking hebben en we hebben recht op een pab budget, maar dat duurt nog een hele tijd voor we het krijgen, waardoor we nu redelijk zware kosten hebben en omdat we testaankoop niet meer nodig hebben, zijn dat voor ons kosten die we nu niet zomaar te besteden hebben. Mijn excuses daarvoor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform