Beste Abonnee,
We willen bevestigen dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/08/2025.
Een laatste bijdrage van € 11,08 voor de maand juli werd aangeboden op 04/07/2025 via domiciliëring. De domiciliëring wordt nadien automatisch gestopt. Indien wij deze bijdrage niet kunnen innen via domiciliëring zal je hiervoor een overschrijving ontvangen.
Daar onze adressenlijst steeds op voorhand opgesteld wordt, is het mogelijk dat het tijdschrift nog verstuurd wordt. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen.
Er is inderdaad geen abonnementsverplichting.
Wanneer je onze magazines niet langer wenst te ontvangen, kan je je abonnement stopzetten door ons dit minstens 15 werkdagen vóór het einde van de maand te laten weten.
Dit kan via:
* De contactpagina op onze website (klik op de oranje knop ‘Contacteer ons’)
* Per brief
* Telefonisch via 025423200
Na controle zien we dat we je eerste verzoek tot stopzetting ontvingen we op 16/07/2025, via ons klachtenplatform.
We hebben echter geen eerdere e-mail of schriftelijke aanvraag kunnen terugvinden.
Indien je toch eerder contact met ons hebt opgenomen, zou je ons dan een afschrift of bewijs van communicatie kunnen bezorgen? Dan bekijken we graag de situatie verder. Let op: berichten naar een no-reply adres bereiken ons niet en worden dus niet als bewijs beschouwd. Dit geldt bijvoorbeeld voor nieuwsbrieven, die automatisch worden verstuurd. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.