Terug

ABONNEMENTSKOSTEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: Testaankoop

05/02/2020

IK KREEG IN DECEMBER TELEFOON OM VOOR 2EURO LID TE WORDEN ZONDER VERPLICHTING TOT VERDER ABONNEMENTNU IS ER AL TWEE MAAL (JAN en FEBR) MEER DAN 10euro van mijn rekening !ik wou en wil dit niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! graag terugbetaling en stopzetting !!!!!!!!!!!!!!!!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: D. A.

02/03/2020

Mijnheer,Zoals telefonisch besproken op 10 februari, wordt het abonnement gestopt met ingang van 01 maart 2020.Mocht u hierover nog vragen hebben, twijfel dan niet om ons te contacteren op het rechtstreekse nummer 02/8923700.Mailen kan via ons contactformuliers:www.test-aankoop.be/contacteer-ons?contactType=admin.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform