Terug

Abonnementsgeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: De Morgen

23/12/2023

Dit is een heel lang verhaal, waarvoor ik al vijf keer gemaild heb via contact op de website, kreeg op de vierde pas antwoord. 17 keer gebeld, al onze lijnen zijn bezet. 1 keer antwoord. Een old school brief gestuurd en geen antwoord. Ik kreeg in oktober een verzoek tot betaling abonnement. Ik bel en vraag herziening tarief, want ik ben leerkracht . Ik krijg antwoord en betaal het gezegde tarief van 294,53 Euro eind oktober. En toen begon de miserie. Een aanmaning op papier. Ik moest nog 196,87 Euro betalen die ik terugstuur met uitleg erop. Geen antwoord en geen krant meer. Ik stuur berichten via contactformulier, op de vierde pas een antwoord dat ik het volledig bedrag moet betalen!? Daarop reageer ik, geen antwoord . Ik bel en bel en bel, krijg een vrouw aan de telefoon die het probleem ziet, niet direct kan oplossen en gaat terugbellen. Niet gebeurd. Dan een mail van jullie, met een vraag naar dat opeenstaand saldo bedrag waarop ik voor de zoveelste keer reageer, geen antwoord. Ik stuur zelfs foto’s van mijn lerarenkaart. En nu het toppunt: een mail van intrum met extra 20 Euro te betalen. Dit is incompetentie. Ik ben al abo sedert 1998

Berichten (2)

De Morgen

Naar: K. B.

23/12/2023

Beste lezer,Dank voor uw mail. Check even of uw vraag gaat over een van devolgende onderwerpen en stuur indien nodig uw mail naar het juisteemailadres. Zo bent u het snelste geholpen.Hebt u een vraag over een abonnement? Contacteer onzeabonnementendienst via abonnementen@demorgen.be.Wenst u een opiniestuk in te sturen voor publicatie in de krant of oponze website? Mail naar opinie@demorgen.be.Wilt u onze meldingen niet meer ontvangen? Zo zet u ze uit:s:www.demorgen.be/nieuws/geen-meldingen-van-de-morgen-meer-ontvangen-zo-zet-u-ze-uit~b3d4bbe6/Problemen met uw De Morgen account? Mail uw vraag naar webcare@persgroep.be.Hebt u iets besteld via de webshop of hebt u een vraag over een vanonze acties? Mail naar marketing@demorgen.be.Wil u zich uitschrijven voor een van onze nieuwsbrieven? Klik ops:myaccount.demorgen.beemail en log u in.Wenst u uw recht tot inzage, rectificatie of gegevenswissing uit teoefenen, ga dan naar s:consumentenrecht.persgroep.net/be.Zou u een van onze artikels willen overnemen in een andere publicatie?Vraag meer info bij Info@license2publish.be.Met vriendelijke groeten,De redactie van De Morgen

K. B.

Naar: De Morgen

04/01/2024

Dit is het antwoord op 28 december van jullie. Beste Kathleen,Betreft abonnement: A1002033135Bedankt voor jouw bericht.Wij gaan dit voor jouw doorsturen naar onze financiële afdeling om dit correct voor jou te verwerken.Wij zien dat er een abonnement actief is voor Het Laatste Nieuws vanaf 17/09/2023 ontvang jij hier wel de kranten van.Graag vernemen wij van jou.Excuses voor het ongemak.Heeft u nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren via www.demorgen.be/lezersservice of via 02/454.25.91.Met vriendelijke groet,SanjayWe zijn nu 4 januari. Ik heb nog steeds geen oplossing en geen krant. Nu al twee maanden. Willen jullie geen abonnementen meer? Het laatste nieuws krijg ik correct. Ik heb op deze mail onmiddellijk geantwoord . HELP!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform