Dit is een heel lang verhaal, waarvoor ik al vijf keer gemaild heb via contact op de website, kreeg op de vierde pas antwoord. 17 keer gebeld, al onze lijnen zijn bezet. 1 keer antwoord. Een old school brief gestuurd en geen antwoord. Ik kreeg in oktober een verzoek tot betaling abonnement. Ik bel en vraag herziening tarief, want ik ben leerkracht . Ik krijg antwoord en betaal het gezegde tarief van 294,53 Euro eind oktober. En toen begon de miserie. Een aanmaning op papier. Ik moest nog 196,87 Euro betalen die ik terugstuur met uitleg erop. Geen antwoord en geen krant meer. Ik stuur berichten via contactformulier, op de vierde pas een antwoord dat ik het volledig bedrag moet betalen!? Daarop reageer ik, geen antwoord . Ik bel en bel en bel, krijg een vrouw aan de telefoon die het probleem ziet, niet direct kan oplossen en gaat terugbellen. Niet gebeurd. Dan een mail van jullie, met een vraag naar dat opeenstaand saldo bedrag waarop ik voor de zoveelste keer reageer, geen antwoord. Ik stuur zelfs foto’s van mijn lerarenkaart. En nu het toppunt: een mail van intrum met extra 20 Euro te betalen. Dit is incompetentie. Ik ben al abo sedert 1998