Terug

Abonnementsgeld wordt plots 14 dagen eerder opgevraagd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Basic-Fit

17/01/2024

Beste, ik heb een contract lopen bij Basic-Fit die werd opgestart op 27-9-2023. Elke maand rond 28ste wordt er een bedrag van mijn rekening gehaald (domicilie) of betaal ik ze manueel op de vervaldag (daags na de eis van Basic-Fit). Echter, plots en zonder aankondiging of het opgeven van een reden, wordt het abonnementsgeld 14 dagen eerder opgeëist. Ik denk niet dat dit de normale gang van zaken is. U zet de vervaldatum terug zoals ze was (28, 29ste van elke maand) of wij bekijken of we een goede reden hebben om het abonnement te laten schrappen. Wij vinden het niet kunnen als we op 5-01-2024 (enkele dagen te laat), plots - i.p.v. 30 dagen later -, al 12 dagen later ons volgend abonnement alweer moeten ophoesten. Wij gaan voorlopig de domiciliëringopdracht laten blokkeren tot u met een gepaste oplossing komt.

Berichten (3)

Basic-Fit

Naar: S. B.

17/01/2024

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11821381 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: S. B.

17/01/2024

Hi Serge,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Wij incasseren de lidgelden elke 4 weken en niet per maand. Om deze reden valt de incasso datum elke maand op een andere dag. Verder zie ik ook da ter sprake is geweest van een stornering waardoor je dit openstaande bedrag hebt moeten betalen op 5-1 omdat de betaling op 20-12 meermaals werd gestorneerd. Op 17-1 is er een nieuwe periode gestart dus inderdaad nogmaals geïncasseerd.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,LeandroCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R604eWyO:ref

S. B.

Naar: Basic-Fit

17/01/2024

Oke, vriendelijke dank voor de toelichting.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform