Terug

Abonnementsformule klopt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: De Morgen

25/04/2024

Beste,Sinds 2017 ben ik klant bij De Morgen. Ik ben ingestapt in een abo weekendkrant op papier en digitaal tijdens de week. Sinds een jaar heb ik geen digitale toegang meer en ontvang ik alleen de weekendkrant op papier. Ik probeer meer info obver mijn abo op te vragen via de website maar slaag er niet te koppelen - een voorwaarde die jullie opleggen (te moeilijk of geeft telkens fout, vermijden zou ik zeggen). Ik heb al ettelijke keren op alle momenten van de dag naar de klantendienst gebeld maar slaag er niet in om ook maar iemand aan de lijn te krijgen. Standaard is het op elke moment en elke dag blijkbaar drukker dan voorzien. Ik geef het op en wens mijn abo stop te zetten. Maar... dat kan alleen telefonisch, wat dan weer niet lukt. De cirkel is rond, ik probeer via deze weg iemand te spreken over mijn klachten.

Berichten (3)

De Morgen

Naar: K. V.

25/04/2024

Beste lezer,Dank voor uw mail. Check even of uw vraag gaat over een van devolgende onderwerpen en stuur indien nodig uw mail naar het juisteemailadres. Zo bent u het snelste geholpen.Hebt u een vraag over een abonnement? Contacteer onzeabonnementendienst via abonnementen@demorgen.be.Wenst u een opiniestuk in te sturen voor publicatie in de krant of oponze website? Mail naar opinie@demorgen.be.Wilt u onze meldingen niet meer ontvangen? Zo zet u ze uit:s:www.demorgen.be/nieuws/geen-meldingen-van-de-morgen-meer-ontvangen-zo-zet-u-ze-uit~b3d4bbe6/Problemen met uw De Morgen account? Mail uw vraag naar webcare@persgroep.be.Hebt u iets besteld via de webshop of hebt u een vraag over een vanonze acties? Mail naar marketing@demorgen.be.Wil u zich uitschrijven voor een van onze nieuwsbrieven? Klik ops:myaccount.demorgen.beemail en log u in.Wenst u uw recht tot inzage, rectificatie of gegevenswissing uit teoefenen, ga dan naar s:consumentenrecht.persgroep.net/be.Zou u een van onze artikels willen overnemen in een andere publicatie?Vraag meer info bij Info@license2publish.be.Met vriendelijke groeten,De redactie van De Morgen

K. V.

Naar: De Morgen

14/05/2024

Beste,Er was mij door jullie een aanbod gedaan:"Helaas biedt uw weekend abonnement geen toegang tot het digitale luik van De Morgen. Door een technisch probleem had u gedurende een lange tijd elke dag gratis toegang tot de digitale krant en de betalende artikels. Dat achterliggende probleem werd nu opgelost, waardoor u geen toegang meer heeft.Het doet ons in elk geval erg veel plezier dat u zo genoten heeft van alles wat De Morgen digitaal te bieden heeft. We kunnen uw abonnementsformule makkelijk aanpassen zodat u opnieuw toegang krijgt. Binnen de formule weekend + digitaal ontvangt u nog steeds elke zaterdag de papieren krant én krijgt u er elke dag het digitale bovenop. Naast de digitale krant en de exclusieve artikels voor abonnees, geniet u zo ook van onze vernieuwde De Morgen app op mobiel. Voor deze formule lopen er momenteel voordelige acties. Deze kan u terugvinden op onze website.Het volstaat ons per kerende te bevestigen, wij passen uw abonnementsformule zo snel mogelijk aan. Het resterende abonnementsgeld van uw huidig abonnement wordt gecompenseerd in het nieuwe abonnement."Ik heb op basis van dit bericht de volgende formule gevraagd:"Kan u mijn bestaande abo omzetten naar Weekend + Digitaal (zaterdag de papieren krant, ma t/m za de digitale krant) binnen het aanbod van 3,25 euro/week aub?Graag bevestiging wanneer dit in orde is.Ik heb de factuur van mijn vorig abo nog niet betaald (tijd tot 07/05). Kan deze vervangen worden door de nieuwe factuur?Bedankt om iets te laten weten wanneer dit in orde is."Waarop ik het volgende antwoord kreeg dat niet voldoet aan mijn vraag en dat ook niet overeenkomt met het voorgaande aanbod (keuze uit formules op de website):"Ik heb u net proberen te contacteren via het nummer +32497692274, helaas is dit niet gelukt.De aanbieding die wij graag zouden geven is een abonnement voor 36 maanden aan de prijs van € 17,45 per maand.Kan u dit even bevestigen, zodat wij dit in orde kunnen brengen."Graag alsnog mijn abo omzetten naar de formule Weekend + Digitaal (zaterdag de papieren krant, ma t/m za de digitale krant) binnen het aanbod van 3,25 euro/week.Indien dit niet mogelijk is, wens ik mijn abo per direct op te zeggen. Graag bevestiging via mail want via telefoon kan ik de klantendienst niet bereiken.

De Morgen

Naar: K. V.

14/05/2024

Beste lezer,Dank voor uw mail. Check even of uw vraag gaat over een van devolgende onderwerpen en stuur indien nodig uw mail naar het juisteemailadres. Zo bent u het snelste geholpen.Hebt u een vraag over een abonnement? Contacteer onzeabonnementendienst via abonnementen@demorgen.be.Wenst u een opiniestuk in te sturen voor publicatie in de krant of oponze website? Mail naar opinie@demorgen.be.Wilt u onze meldingen niet meer ontvangen? Zo zet u ze uit:s:www.demorgen.be/nieuws/geen-meldingen-van-de-morgen-meer-ontvangen-zo-zet-u-ze-uit~b3d4bbe6/Problemen met uw De Morgen account? Mail uw vraag naar webcare@persgroep.be.Hebt u iets besteld via de webshop of hebt u een vraag over een vanonze acties? Mail naar marketing@demorgen.be.Wil u zich uitschrijven voor een van onze nieuwsbrieven? Klik ops:myaccount.demorgen.beemail en log u in.Wenst u uw recht tot inzage, rectificatie of gegevenswissing uit teoefenen, ga dan naar s:consumentenrecht.persgroep.net/be.Zou u een van onze artikels willen overnemen in een andere publicatie?Vraag meer info bij Info@license2publish.be.Met vriendelijke groeten,De redactie van De Morgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform